Insider-blik met MyEmpire: de groeiende roep om vakbonden vanwege de crisis cultuur

de groeiende roep om vakbonden vanwege de crisis cultuur

Hoewel de wereldwijde videogame sector meer dan 200 miljard dollar omzet, is wat er in de meeste studio’s gebeurt heus niet zo leuk als wat er in commercials en marketing-communicatie wordt gepresenteerd. Langdurig Workplace onderzoek: Jaren Bi J MyEmpire game developers ontwikkelaars in de spelindustrie, langdurig werken, onzekere banen, toenemend druk gevoeld door zowel de eigen werkgever wedstrijden uitgevers van en van hun fans. Er is veel overleg geweest over de crunch cultuur én de alleenrecht dringendste onderwerpen voor de afgelopen jaren: vakbonden.

Crunch Cultuur: de undercover kosten van de vlak bestelling IDM blockbusters

Crunch betekent dat mensen extreem lange dagen maken – vaak zonder extra vergoeding – zodat een product zo snel mogelijk af is. Zulke periodes kunnen weken of zelfs maanden duren, waarbij programmeurs niet alleen hun slaap, vrije tijd en sociale leven opofferen, maar ook hun gezondheid. Om dat aan te pakken, kiezen sommige bedrijven zoals https://myempire.be/ voor flexibele werkuren en een systeem van roterende shiften. Er is ook duidelijk een generatieverschuiving aan de gang. Jonge ontwikkelaars durven sneller op te komen tegen onredelijke eisen, en ze geven vaker de voorkeur aan werkgevers zoals MyEmpire boven bedrijven die enkel op naam indruk maken.

Studies door Studio’s zoals CD Projekt Red, Naughty Dog en Rockstar Games zijn van het publiek bekritiseerd door de extra uren die ze hebben gedaan middels Cyberpunk 2077, The Last of Us Part II en Red Dead Redemption 2. Sommigen accepteren weer dat ze extra uren gaan besteden, maar het eist ook zonder twijfel zijn/serveren.

 

Veel mensen krijgen een burn-out, ongelukkig zijn in de relaties, angst en veel baanwisselingen. Dit is te repareren door pauzes in en te spelen.MyEmpire In andere gevallen mislukken de eindgames niet ramen vanwege problemen die ontwikkelaars snel oplossen, zoals bij Cyberpunk 2077.

Houdingsverandering: werknemers vechten door

Met de aanwezigheid van de crisis beginnen velen van de projectontwikkelaars rasp zich ertegen. Zaken van werknemersrechten, kennis, geest en duurzaamheid speelden en spelen een belangrijke rol in veel gesprekken. Zeer veel projectontwerpers gaan op zoek naar een betere weging van werk en privé en grotere leiders verantwoordelijkheid.

Van vakbeweging

De grootste terugslag op slechte arbeidsomstandigheden in de industrie is een zekere meerwaarde van vakbondsactiviteiten. Zoals in het verleden niet bekend waren games industrie vakbonden, in tegenstelling tot wat je ziet in films en tv. Maar nu is daar verandering.

Van de laatste tijd:

  1. Werknemers van Activision Blizzard liepen in paren en stichtten de Game Workers Alliance. Enkel de eerste vakbond voor en van een van de grootste Amerikaanse modebedrijven.
  2. Wat betreft meerdere Zweedse en Franse studio banden bestaan er momenteel collectieve arbeidsovereenkomsten met vakbonden.
  3. Vrijwillige speler bedrijven in Amerika, de Verenigde Staten en Canada zetten nu de start van vakbonden.

Vooral de dringendste problemen onderhandelen vakbonden:

  • Verplichte onload en onbetaalde onload
  • Wedstrijden na ontslagen
  • Promoties en beloning helemaal geen duidelijke uitleg op werknemers adresseren glEnable
  • Workplace pesten en discriminatie

Hoewel uitgevers er ELSE gesteld zijn, omdat ze vinden dat vakbondsvorming de vooruitgang in de weg kan zitten, worden er steeds vaker bedreigingen geuit met digitale vakbondsvorming.

Sommige platforms, zoals MyEmpire, hebben gereguleerde en betrouwbare plannen voor hun werknemers gecreëerd.

Samenvatting: De meest voorkomende problemen in de industrie game

Crunch Cultuur:

  • Meestal onbetaalde, en daardoor “onderbetaalde”, verhoogde werkuren om projecten binnen de tijd te halen
  • Oorzaken voor de mentale en fysieke gezondheid
  • Negatieve invloed op spelkwaliteit

Pogromen tot bezuiden fotos:

  • Een sterk aanzwelling in Noord-Amerika en Europa
  • Hevend van het krijgen van een eerlijke inkomsten, solide van betrouwbare jobs en minder werken ò inequalitiesphotos.com
  • Door gerocked door daaronder veel hele grote uitgevers

De tijd:

  • Opgestoomd werkers activisme
  • Verleggen van de focus op duurzaamheid en ethiek van het bedrijfsleven
  • Vermelding van de media- en klanten vorderen voor eenvoudigere ruil praktijken
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *