Zwangerschaps Symptomen Voor Je Nod!

Dit onderwerp bevat 119 reacties, heeft 45 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Klaver 10 jaren, 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 120)
  • Auteur
    Martica
    Lid

Ik heb ook symptomen…..

Ik heb blauwe spinnenwebben in mn borsten :lol:

Ze zijn supergevoelig, zijn gegroeid en ik heb dus een wirwar van blauwe aders, zichtbaar in mn borsten….. Het kan van mn medicijnen komen… Vorige maand had ik ook hele gevoelige borsten en ook zichtbare aders, maar nu lijkt het veel extremer, dat terwijl ik nog steeds dezelfde dosis medicijnen krijg…

Ik vind het reuze spannend!!!

Ik duim voor je Loes! Aan het begin van mijn eerste zwangerschap had ik hele pijnlijke en opgezwollen borsten…..

Dus wie weet! Ik hoop het voor je hoor…. ;) en Moonmar ook veel succes! :)

Klaver
    Bijdrager

Ik heb ook symptomen…..

Ik heb blauwe spinnenwebben in mn borsten :lol:

Ze zijn supergevoelig, zijn gegroeid en ik heb dus een wirwar van blauwe aders, zichtbaar in mn borsten….. Het kan van mn medicijnen komen… Vorige maand had ik ook hele gevoelige borsten en ook zichtbare aders, maar nu lijkt het veel extremer, dat terwijl ik nog steeds dezelfde dosis medicijnen krijg…

Ik vind het reuze spannend!!!

Spannend hoor Loes…..ik had beide keren aan het begin van mijn zwangerschap hele gevoelige borsten en ook met blauwe aders.

Ik ga heel hard duimen!! Het zou zo leuk zijn…….. :D

Amxxx
    Lid

Ik had ook pijnlijkere borsten als je er na keek deden ze al zeer hihi….. ook was ik duizelig en dood en dood moe en de week dat ik het moestg worden had ik verschrikkelijk menstruatiekrampen dus ik dacht onee maar oja dus ik was zwanger….

wat dat flauwvallen betreft…. jonge gezonden vrouwen vallen flauw als ze niet ontbeten hebben of als ze zwanger zijn….(uitzonderingen daar gelaten).

succes loes ik hoop het zo voor je

\xx am

loes
    Lid

Dank je Amxxx

moonmar
    Lid

wat dat flauwvallen betreft…. jonge gezonden vrouwen vallen flauw als ze niet ontbeten hebben of als ze zwanger zijn….(uitzonderingen daar gelaten).

succes loes ik hoop het zo voor je

ik ontbijt altijd en goed ook brood en fruit en soms ook nog wat soya vla. dus daar kan het niet aan liggen. de ongi blijft ondertussen nog steeds uit. en de test geeft negatief aan. toch maar naar de huisarts geweest voor de zekerheid.

moet namelijk op tijd weten wanneer ik zwanger word omdat ik goed in de gaten gehouden moet worden qua calcium (ik mag namelijk geen melk en moet daarom op tijd beginnen met extra calcium tabletten) en mijn rug en knie zijn heel onstabiel en die moeten ook in de gaten gehouden worden. beetje jammer maar wel fijn dat ze er op letten.

maar goed volgende week bloed laten prikken als ik dan nog steeds niet ongi ben.

groetjes moon

jildau
    Lid

goh ik eet helemaal geen melkproducten (ja boter op mijn bh) maar ik hoef geen extra calcium hoor alle drie de keren niet

moonmar
    Lid

denk dat het dan bij mij komt omdat mijn gewrichten zeer slecht zijn. maar goed het enige wat ik aan calcium aan binnen krijg is ook via halvarine en via yogi maar dat was volgens de ha niet genoeg ofzo maar goed ik doe maar wat ze zegt dan komt het vat goed.

liefs

JillS
    Lid

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum. :D

Ik heb een aantal symptomen die misschien op zwangerschap zouden kunnen duiden: last van baarmoederpijn, gevoelig/branderige borsten, donkderder rondom tepels, chaggo, moe, puistjes etc.

Ik heb net een DA test gedaan en er kwam een streep in het testvenster alleen die was wit/heeeeeeeeel licht roze. :hmmz:

Wat denken jullie? Ik heb de test wel vroeg gedaan. officieel is over 2 dagen mijn NOD. :mellow:

Liefs

Martica
    Lid

Hoi allemaal,

Ik heb een aantal symptomen die misschien op zwangerschap zouden kunnen duiden: last van baarmoederpijn, gevoelig/branderige borsten, donkderder rondom tepels, chaggo, moe, puistjes etc.

Ik heb net een DA test gedaan en er kwam een streep in het testvenster alleen die was wit/heeeeeeeeel licht roze. :hmmz:

Wat denken jullie? Ik heb de test wel vroeg gedaan. officieel is over 2 dagen mijn NOD. :mellow:

Liefs

Ik denk dat je over 3-4 dagen het beste nog eens kunt testen. Je symptomen kunnen op zwangerschap duiden maar sommige kan je ook gewoon krijgen vlak voor je ongesteld wordt. Ik weet niet wat chaggo precies is…..wens je verder veel succes en hoop dat je een positieve test in je handen houdt over een paar dagen!

Klaver
    Bijdrager

Ik weet niet wat chaggo precies is

Ik denk dat ze chagrijnig bedoelt ;)

loes
    Lid

Hoi allemaal,

Liefs

Allereerst: welkom!!

Maar over de kwaaltjes… Lastig, want ik voel me elke maand zo, maar ben nog steeds niet zwanger ;)

het lastige met deze kwaaltjes is dat het 2 kanten op kan.

In principe is het zo dat een lichtpositieve test ook een positieve test is, alleen…. ik heb dus ook al eens een lichtpositieve test gehad en bleek niet zwanger te zijn… Daarbij heb ik echt nare verhalen gelezen over indroogstreepjes en vals positieve testjes van de da eigen merk. De meeste mensen zijn het enthousiast over de 2 voor 5 euro van Kruidvat eigen merk. Mocht je die halen en daar ook positief mee gaan testen…. dan ben je echt wel zwanger!!

Succes en ik ben benieuwd!!

hallo allemaal,

Ik ben 22jaar en deze maand in de 1e week de pil ta laat geslikt en in de 2e week 2 achter elkaar vergeten. Nu heb ik in die tweede week echt onwijze steek in mijn onderbuik gehad. Hierna blijft het een beetje aanhouden en ben ik 1 week lang heel misselijk geweest. Bij tandenpoetsen moet ik kokhalze. Afgelopen twee dagen ineens heel koud en ben 1 dag ziek geweest met koorts. Er zitten wat kwaaltjes bij die op een zwangerschap kunnen lijken. Gister mijn laatste pil geslikt en had vandaag zo’n test gedaan die je vroeg kan doen, maar negatief. Ben ik nu niet zwanger of is dit gewoon nog te vroeg en werkt zo iets niet? Ik hoop dat iemand me kan helpen want ben wel onzeker. Het kindje zou meer dan welkom zijn!

Liefs

p.s ik weet niet of ik dit bericht goed plaats

Klaver
    Bijdrager

Hoi,

Ik denk dat je het beste kunt wachten totdat je echt overtijd bent, en dan nog eens testen ;)

Succes.

hallo,

Ik ben gister niet ongesteld geworden vandaag wel test gedaan, maar nog negatief.

Gisteren wel veel redelijk dik wit slijm verloren kunnen jullie zeggen wat dit te beteken heeft? En nog belangrijker wanneer kan ik effectief testen?

groetjes

please help!!

Klaver
    Bijdrager

Tja, de een maakt sneller HCG aan dan de ander……ik heb zelf beide keren al voor mijn NOD positief getest, dat was 1 of 2 dagen

daarvoor :) Maar een ander test pas een week overtijd positief………maar als de test nu negatief was, kan je beter over een paar

dagen weer testen.

Succes.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 120)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.