Zwangerschaps Symptomen Voor Je Nod!

Dit onderwerp bevat 119 reacties, heeft 45 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Klaver 10 jaren, 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 120)
  • Auteur
    Klaver
    Bijdrager

Maar als je ongesteld bent geworden, kan je toch niet zwanger zijn? :unsure:

Daisy
    Lid

Maar als je ongesteld bent geworden, kan je toch niet zwanger zijn? :unsure:

Ik ben toen ik zwanger was ook nog een keer ongi geweest, precies zoals ik altijd ongi was ;)

Klaver
    Bijdrager

Ik ben toen ik zwanger was ook nog een keer ongi geweest, precies zoals ik altijd ongi was ;)

Okee, maar dat zijn denk ik echt uitzonderingen……..over het algemeen worden vrouwen geen

ongi meer als ze zwanger zijn ;)

Daisy
    Lid

Nee dat klopt, bij mij was het gewoon mijn lichaam die me voor de gek hield denk ik ;)

Wat ook op dat moment gaf de test negatief aan, terwijl ik een maand daarop postitief teste en dus al 8 week zwanger was..

Maar het is inderdaad uitzonderlijk.

jildau
    Lid

mmmmm :denken: vreemd hoor als ik het eerste gedeelte van je berichtje lees denk ik ja dat klinkt zwanger ik had het ook allemaal voor mijn nod. mijn vriendin heeft dit ook gehad getest en er stond een heel licht streepje heb het zelf gezien maar die werd ook ongesteld en dus niet zwanger, het zou miss wel een innesteling kunnen zijn maar is die niet meestal wat later??beetje vreemd ik ben heel benieuwd wat er uit komt succes!!

loes
    Lid

Ik heb momenteel ook allerlei zwangerschapsverschijnselen… maar dat komt vast door de progesteron die ik momenteel neem.

Vrijdag is mn nod… Pfoeeee kan niet wachten: ik wil duidelijkheid, en dan het liefst in de vorm van 2 streepies!!! :D

moonmar
    Lid

hallo even een update van ons.

We weten nog steeds niet. Ben vandaag bij de huisarts langs geweest omdat de verschijnselen gewoon aanblijven ook al ben ik nu al sinds donderdagavond niet meer ongesteld (wat nog steeds raar is maar goed). Ik was nog aan de pil. Was alleen ongelukje gebeurt 2x pil vergeten 1 in week 1 en 1 in week 2 en tja dan niet opletten met het condoom oeps :hmmz:. En mijn beste vriendin was ook soort van gewoon ongesteld en slikte ook nog de pil. was ook door ongelukje zwanger geraakt.

De huisarts zei dat het door stress kon komen dat ik raar ongesteld was. En hij vond de kwalen wel typisch dus moet van het weekend weer testen. Mocht het dan negatief zijn is het ook echt negatief. dus ja. *zucht* weer 3 minuutjes in spanning. En dan maar hopen dat het postief is want wordt nu wel een beetje moe van het testen en afwachten.

Ook al weet ik dat als het postief is het afwachten pas begint maar dat is anders ;) .

Trouwens nog even wat anders. Ik ben niet iemand die flauw valt. Maar zaterdag ben ik voor het eerst in mijn leven flauw gevallen :hmmz: . Kan dat er mee te maken hebben??

groetjes Moon en Mar

Klaver
    Bijdrager

Pfff jeetje spannend zeg……..ik ben ooit 1x flauw gevallen maar dat was om een andere reden, ik was

toen niet zwanger.

Dus of dat ermee te maken zou kunnen hebben weet ik niet, heb er nog nooit van gehoord :blink:

Nou ik denk dat je alleen maar kunt afwachten en idd van het weekend opnieuw testen. Succes.

moonmar
    Lid

Helaas helaas en nog eens helaas,

vandaag weer gestest. En deze was negatief. We zagen wel een stipje boven het min teken (heb de kruidvat plusjes test gebruikt).

Maar goed we hadden er al rekening mee gehouden dat het negatief kon zijn dus zijn al lekker aan het klussen. Niet echt om er echt voor te gaan maar gewoon om te kijken of het lukt. Lukt het niet. Tja jammer dan We zijn nog jong en dit is zeg maar de eerste maand dat we er bewust mee bezig zijn. Ben met de pil gestopt en ben foliumzuur gaan slikken. dus ja we wachten af en tja we zien wel hoe het gaat lopen.

maar natuurlijk laten we hier het weten als we iets weten.:D

voor iedereen die wel zwanger is Van Harte Gefeliciteerd!!! Ik kan oprecht blij voor jullie zijn hoor!

heel veel liefs en geluk van onze kant.

liefs moon en Mar.

Klaver
    Bijdrager

Jammer meid, succes met de volgende ronde dan maar ;)

Anoniem

Succes met klussen deze maand ;-)

moonmar
    Lid

thnx voor de lieve berichtjes!

kus

moonmar
    Lid

gisteren NOD.

Vandaag getest Negatief. Maar ook niet ongesteld.

Moet dus over een paar dagen maar weer testen.

heeft iemand ervaring met dat het HCG hormoon heel langzaam verdubbeld zodat het langer duurt om in de urine aan getoont kan worden? Misschien dat dat het is.

Maar misschien is het ook gewoon het ontpillen. Afwachten maar groetjes

Klaver
    Bijdrager

Heb daar geen ervaring mee maar het is wel spannend zeg……hopelijk blijft je ongi weg en je over een paar dagen

positief test :)

loes
    Lid

Ik heb ook symptomen…..

Ik heb blauwe spinnenwebben in mn borsten :lol:

Ze zijn supergevoelig, zijn gegroeid en ik heb dus een wirwar van blauwe aders, zichtbaar in mn borsten….. Het kan van mn medicijnen komen… Vorige maand had ik ook hele gevoelige borsten en ook zichtbare aders, maar nu lijkt het veel extremer, dat terwijl ik nog steeds dezelfde dosis medicijnen krijg…

Ik vind het reuze spannend!!!

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 120)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.