Zwangerschaps Symptomen Voor Je Nod!

Dit onderwerp bevat 119 reacties, heeft 45 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Klaver 10 jaren, 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 120)
  • Auteur
    hoopvol
    Lid

Hallo Jessica,

Jou wens ik je ook veel succes, en geluk toe!

Dank allen voor de steun en raad. Het doet deugd om met anderen over je gevoelens te kunnen praten en meedelen!

Fiona
    Lid

Het klinkt toch wel een beetje als echt zwangerschapssymptomen. Ik zou toch morgen een testje wagen (kan me voorstellen dat je bang bent dat het een teleurstelling is maar dan weet je het misschien wel.

Hoeveel dagen ben je nu overtijd en ben je anders wel altijd regelmatig ongesteld?

hoopvol
    Lid

Hallo,

Ik vandaag een thuistest gedaan, resultaat negatief! Ik snap er niks meer van! Ben nu 4 dagen overtijd. Vrijdag als ik mijn menstruatie nog niet heb, dan gaan ze nog is bloed trekken. maar dat zal dan weer negatief zijn.

Wat heb ik toch? Wat gebeurt er toch allemaal? Wanneer krijg ik ze? Mijn borsten doen nu iets minder pijn, is ook minder opgezwollen, is dit een teken dat ik mijn menstruatie gaat krijgen??

Klaver
    Bijdrager

Hallo,

Ik vandaag een thuistest gedaan, resultaat negatief! Ik snap er niks meer van! Ben nu 4 dagen overtijd. Vrijdag als ik mijn menstruatie nog niet heb, dan gaan ze nog is bloed trekken. maar dat zal dan weer negatief zijn.

Wat heb ik toch? Wat gebeurt er toch allemaal? Wanneer krijg ik ze? Mijn borsten doen nu iets minder pijn, is ook minder opgezwollen, is dit een teken dat ik mijn menstruatie gaat krijgen??

Meid, wat vervelend allemaal zeg………..misschien heb je toch nog niet genoeg HCG in je urine en heb je te vroeg

getest??? Pffff…….moeilijk hoor, maar misschien komt er iets uit de bloedtest vrijdag????

Sterkte in ieder geval!!

elsken
    Lid

Ik weet bij ons meisje voelde ik niks.. mijn ventje kwam er mee af of ik eens geen testje zou doen, want dat de ongi’s toch lang wegbleven.. en ja hoor positief, toen bleek ik al 10 weken ver te zijn

Bij de 2de zwangerschap voelde ik dat al paar dagen op voorhand dat het raak was.. 4 dagen voor nod getest en ja positief.. ik ben blijven testen en ben zelf naar ha geweest omdat ik het niet zeker wist… wel was ik misselijk en deden mijn borsten pijn, maar iets in mij zei dat iets niet klopte;.. en uiteindelijk heb ik op 6weken en 4 dagen een mk gehad…

IK heb al vaak gedacht nu is het raak en werd ik gewoon ongi… dus je lichaam kan je echt voor de gek houden… Deze maand weet ik het echt niet meer… 1 juni bruinverlies, tot de 4de juni… niet normaal voor mij, ik heb normaal hevig bloedverlies met brokken en krampen om “U” tegen te zeggen… nu dus enkel bruinverlies en enkel op dag 1 ’s avonds krampen van een minuutje ofzo… Ik heb op 7 juni een testje gedaan omdat ik het vreemd vond, maar dus negatief… en toch voel ik me eigenlijk zwanger, en gisteren zag ik dat er opliggende aders op borsten zijn te zien en tepelveld groter is…. Ofwel ben ik me echt gek aan het maken….

djam
    Lid

Hallo meiden,

Ik voel me eigen dus weer zo beroerd, ik ben moe heb een behoorlijke menstruatiepijn en heb heel veel pukkeltjes in mijn gezicht :huilen001: Ik moet 4 augustus pas weer ongesteld worden, maar het lijkt wel of ik het veel eerder ga worden. Heeft 1 van jullie dit ook wel eens gehad?

Liefs Mariska

Thalita
    Lid

Volgende week vrijdag is mijn NOD 21-09-2007. Ik moet zeggen dat ik nog geen kwaaltjes heb. Het enige is dat ik wat rommelende darmen heb. Maar verder niks. Het kan natuurlijk allemaal nog komen. Maar soms dan voel je iets en dan denk je zal het?

:huilen001: Ik ben moe moe moe en een gloeiende hoofd…Koude lichaam maar gloeiende hoofd bizaar niet?En ongi pijntjes deze dag…Al is mijn nod pas de 24ste…

Ik wacht het maar af…

Knuffie puzzcat24 :blush:

hallo allemaal

ik heb erg last onderin mijn buik net of ik ongesteld moet worden

maar dat hoef ik pas volgende week maandag te worden en erg gevoelige borsten

en een beetje een slecht humeur hebben jullie dat ook ?

liefs van marjolein :blush:

Ik heb nu hele gevoelige borsten en heb een misselijk gevoel. Nu word ik ook flink verkouden, maar daar hoort volgens mij geen misselijkheid bij.

Koffie smaakt me niet meer zo, dat valt af en toe helemaal verkeerd zelfs…….

Nog een week en dan weten we het….

Liz
    Lid

hallo allemaal

ik heb erg last onderin mijn buik net of ik ongesteld moet worden

maar dat hoef ik pas volgende week maandag te worden en erg gevoelige borsten

en een beetje een slecht humeur hebben jullie dat ook ?

liefs van marjolein :blush:

het is voor iedereen anders maar

dit klinken voor mij als typische pre-ongesteldheids symptomen

ben een week vantevoren soms echt niet te genieten :blush:

en gevoelige borsten horen er bij mij ook bij …

ik heb nog steeds erg zere borsten en pijn onderin mijn buik :wacko:

maar ben al 3 dagen overtijd !! :rolleyes:

maar ik wacht rustig af !!

liefs van mij

Jesske
    Lid

meis hoe lang wil je gaan qchten dan haha waar haal je het gedult vandaan

Klaver
    Bijdrager

ik heb nog steeds erg zere borsten en pijn onderin mijn buik :wacko:

maar ben al 3 dagen overtijd !! :rolleyes:

maar ik wacht rustig af !!

liefs van mij

Ohhhhh dat je niet meteen gaat testen :mellow: :unsure:

Liz
    Lid

waar wacht je op?

ga testen, en houd ons niet zo in spanning :blij:

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 120)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.