Zwangerschaps Symptomen Voor Je Nod!

Dit onderwerp bevat 119 reacties, heeft 45 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Klaver 10 jaren, 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 120)
  • Auteur
    amy
    Lid

mijn borsten deden zeer.

en dat begon ong een week voordat ik de test deed .

dus ong 1.5 tot 2 week na de eisprong.

mijn cyclus doet 5 dagen langer als normaal dus ik teste ook pas 5 dagen later.

groetjes san

wij zijn ook druk aan het klussen maar ik merk zelf nog niet echt veel wel aan mijn borsten maar dat komt waarschijnlijk omdat ik pas gestopt ben met de bv

Ik had al heel gauw hele zere borsten! Leek een beetje op spierpijn!

Jesske
    Lid

eerste zwangerschap heel veel stemingswiselingen maar is mk geworden

tweede swangerschap had ik alle klachten die er waren volgens mij zeren borsten stemingswiselingen buikpijn de wc was op dat moment me beste vriend haha jah en noem allemaal maar op maar deze waren voor mij het ergst hoop dat hijt bij mijn derde zwangerschap makelijker gaat

willeke
    Lid

he debby staat op niet geregistreerd??

nanja26
    Lid

ik heb 4 jan. een iui gehad.

dus rond 18 jan. zou ik ongeveer mijn nod hebben denk ik.

sinds gister is mijn linker borst iets pijnlijk.Als je de tepel naar binnenduwt daarachter en het voelt ook iets gezwollen.

Kennen meer mensen dit, met of zonder iui en waren jullie dan zwanger of niet?

liefs nanja

hoopvol
    Lid

Hallo,

Ik zit met paar vragen waar ik geen antwoord op vind, mss dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, maar toch ergens ben ik bang dat ik ongesteld gaat geraken. Ik was bij de dokter op de dag dat ik ongesteld moest zijn, en hij heeft ineens bloed getrokken, test was negatief. Nu ben ik al 2 dagen overtijd, en ben nog steeds niet ongesteld. Was het te vroeg voor die test? Of gaan ik nog ongesteld geraken??

Ik heb pijnlijke borsten, die naar mijn gevoel op begin zwaarder leek, dan nu. gevoelige tepels, een beetje misselijk, bij sommige geuren, slaap slecht, menstruatiepijn af en toe,…

Wat moet ik doen? Kan er iemand mij helpen? :huilen001:

Fiona
    Lid

Hoi hoopvol,

De klachten die je hebt lijken inderdaad op zwangerschapssymptomen. Het kan natuurlijk zijn dat de test bij de dokter nog te vroeg was. Ik zou als je mdinsdag nog steeds niet ongesteld bent gewoon een thuistest doen. Het kan gewoon best dat de test nog te vroeg was en dat je dinsdag toch positief test. Ik hoop het voor je… ik zal voor je duimen.

Klaver
    Bijdrager

Hallo,

Ik zit met paar vragen waar ik geen antwoord op vind, mss dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, maar toch ergens ben ik bang dat ik ongesteld gaat geraken. Ik was bij de dokter op de dag dat ik ongesteld moest zijn, en hij heeft ineens bloed getrokken, test was negatief. Nu ben ik al 2 dagen overtijd, en ben nog steeds niet ongesteld. Was het te vroeg voor die test? Of gaan ik nog ongesteld geraken??

Ik heb pijnlijke borsten, die naar mijn gevoel op begin zwaarder leek, dan nu. gevoelige tepels, een beetje misselijk, bij sommige geuren, slaap slecht, menstruatiepijn af en toe,…

Wat moet ik doen? Kan er iemand mij helpen? :huilen001:

Het kan idd zo zijn dat je te vroeg hebt getest, dan is er nog nog geen of nauwelijks HCG aangemaakt. Als je over een

paar dagen nog geen ongi bent, zou je gewoon thuis een test kunnen doen!!

Succes hoor!!

hoopvol
    Lid

Hallo,

Dank je dat jullie zo snel hebben gereageerd. Ik zal inderdaag geduldig moeten wachten, maar het is zo zenuwslopend, dat ik er echt zot van word.

Ik hou jullie op de hoogte. Dank voor jullie steun.

Jesske
    Lid

hoi

ik weet presies hoe je je voel

ik heb ook een bloed tet gehad een dag naar me nod ook negatief en alle thuis testen tot nu toe ook negatief

maar wel zwangerschaps kwalen en geen ongi

heel veel succes

Martica
    Lid

De symptomen die ik had voor mijn NOD waren een vreemd gevoel in mijn buik en opgezwollen borsten….het was best verwarrend want een lichte vorm van deze symptomen heb ik normaal ook op dagen vlak voor mijn menstruatie. Dit keer voelde het alemaal een tikkeltje erger……3 dagen nadat ik overtijd was deed ik een test en was zwanger… ;)

Mar.

Klaver
    Bijdrager

Ik wist bij beide keren, nog voordat ik een test deed, ik zwanger was…………ik was een week voor mijn NOD

al behoorlijk misselijk…….terwijl ik echt nooit misselijk ben……..ik wist dus al meteen dat het raak zou zijn,

de testen bevestigden mijn vermoedens :eusa_dance: :)

hoopvol
    Lid

Hallo,

Ik ben steeds overtijd. Gisteren had ik weer gespanne borsten, en gevoelige tepels, en naar mijn mening zijn mijn tepels ook iets groter geworden.

Echt misselijk ben ik niet, maar voel me toch regelmatig mottig. Meer honger gevoel heb ik wel. En rare vraag, sorry hiervoor, maar ik heb precies meer witverlies, hebben jullie dat ook?

Ik ben zo bang voor die thuistest, dat ik het elke keer uitstel. en dan krijg ik weer krampen in mijn onderbuik, net zoals mijn menstruatie zouden doorkomen, maar telkens is het niets. Wat is dit toch verwarrend.

pff… ben eigenlijk op van de zenuwen. Eind van de week, vrijdag moet ik naar de gyn. voor mijn jaarlijkse controle, en je gaat dat zien he, als puntje bij paaltje komt….

weet echt niet meer wat ik moet denken. wat denken jullie?

hoopvol
    Lid

Hallo Jesica,

Jou wens ik je ook veel succes, en geluk toe!

Dank allen voor de steun en raad. Het doet deugd om met anderen over je gevoelens te kunnen praten en meedelen!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 120)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.