Zwangerschaps Symptomen Voor Je Nod!

Dit onderwerp bevat 119 reacties, heeft 45 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Klaver 10 jaren geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 120)
  • Auteur
    Admin
    Bijdrager

hallo

rare vraag: maar stel je heb geklust en het is ‘raak’ vanaf wanneer kun je dat dan aan je lichaam voelen!

gr debby

Lynn
    Lid

Dat is voor iedereen verschillend.

Ik voelde het een week na het klussen. Ik werd wakker en mijn borsten voelde anders dan normaal. Test gehaald en inderdaad zwanger.

Klaver
    Bijdrager

Ik weet het nog heel goed………..

Ik deed vorig jaar 10 april een test, dat was op een zondag……….dus de bevruchting was

ergens eind maart :) Voordat ik dus die test deed voelde ik me al anders en merkte gewoon

dat ik zwanger was…….ik kreeg zere en grote tepels en steekjes onderin mijn buik.

Ik lees even mee ben erg benieuwd!

willeke
    Lid

ik had bij de tweede een aantal dagen na de bevruchting last van bandenpijn!! n als je er zo bewust mee bezig bent dan heb je wel direct het vermoeden dat heet raak is!

wendy
    Lid

ik voelde me gewoon anders.. kriebels in mijn buik

brie
    Lid

ik voelde me ook anders en mn moeder merkte t ook aan me,ik deed een te vroege test en nee.Maar toen t wel mocht ja hoor zwanger.

t was geen verassing maar eerder een bevestiging.

estherd
    Lid

Ik had alle keren het idee dat het weleens raak zou kunnen zijn, maar ik was er gewoon teveel mee bezig. Juist in de maand dat we zwanger zijn geraakt (had ik, met 1x klussen, niet op gerekend) had ik nergens “last” van!

Emma4
    Lid

ik moest direct al veel meer plassen. Maar dat was het enigste

Ik merkte het wel goed,ik had een heel raar gevoel in mijn buik,mijn borsten waren gevoelig,gekke smaak hebben,af en ote licht misselijk,later werd dat meer hoor :( En dit was dan dat ik zwanger was van Kaylee en op de dag dat ik mijn nod had zei hubbie al van nou jij mag wel een test gaan halen en ik keek hem aan van ja hoor tuurlijk,iedere maand dacht ik dat het raak was,maar inderdaad hubbie had het al aan me gemerkt ik deed anders,ik was wat meer afwezig(dagdromen)en was wat prikkelbaar af en toe.De 1e zwangerschap(die later eindigde in een miskraam)had ik helemaal nergens last van ja gevoelige borsten en wat moeier,maar bijna niks en de 2e zwangerschap(die ook eindigde in een miskraam)had ik iets meer last van de klachten maar minder dan de 3e zwangerschap hahaha bij mij liep het elke zwangerschap op.Dus ik hou dan mijn hart vast voor de 4e zwangerschap hahaha(in de toekomst)

Ten eerste had ik een zeer levendige droom gehad dat ik een baby kreeg van een non in een klooster, waardoor ik gealarmeerd was…verder na een week (van de bevruchting) pijn aan de buitenkant van m’n borsten, en plotselinge kotsneigingen van een halve seconde (1x/2dgn)

Rond de NOD ongi-buikpijn die alleen heel de dag door bleef zeuren, dagen lang…normaal heb ik 1,5 dag pijn en dan komt ‘t…

Voel je al wat dan ??????????????????

Miriam
    Lid

Nou ik dacht dus juist dat ik helemaal niet zwanger was, had die maand even geen zin gehad om er veel mee bezig te zijn dus hadden alleen gevrijd wanneer we zin hadden en ik dacht de griep te hebben.. deed dus ook een zwangerschapstest om voor de zekerheid te kijken zodat ik een zware pijnstiller kon nemen.. kon dus niet want ik was zwanger :lol:

mimi
    Lid

Bij mij was mijn reuk anders, maar dat viel me later pas op toen ik er over na ging denken dat het mss wel eens een zwangerschapsklachtje kon zijn.

Anoniem

Ik heb de afgelopen week heel veel buikpijn gehad, zere borsten, moe en misselijk. Ik moest woensdag ongesteld werden en was het vrijdag nog niet. Zou ’s avonds een test doen en werd ongesteld. Ik vertrouw mijn eigen lichaam dus niet meer. Ik ben twee keer zwanger geweest en twee keer ook een miskraam, beide keren moest de test echt bevestigen dat ik zwanger was. En nu was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was en was het niet zo… Dus nee, ik kan het echt niet zeggen!

redlady
    Lid

Ik heb bij mijn 1e kind nergens last van gehad. Ik moest echt testen voordat ik wist of ik zwanger was. Mijn borsten heb ik nooit gevoeld tijdens de zwangerschap. Wel na de bevalling, toen ik borstvoeding ging geven….grote meloenen….

Ook niet misselijk geweest. Een collega van mij wist pas met 8 weken dat ze zwanger was. Ze was aan de pil, en door de pil heen zwanger geworden. Ze is ook niet 1 dag moe geweest…..dus het kan zo zijn dat je zwanger bent en er niets van weet. ( door de verschijnselen)

Ik word er wel onzeker van. Ik heb geen echte verschijnselen en weet dus niet zomaar of ik zwanger ben. Duurt zo lang voor je NOD eris…..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 120)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.