Zomerhitjes

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Daisy
    Lid

Nu het weer steeds een beetje beter wordt hangen de kasten weer vol met zomerkleding, althans, die van mijn meiden dan. Ik kan best nog wat kleding gebruiken. 

Mijn persoonlijke zomerhit voor de oudste is absoluut het ‘Guns n roses’ shirt, gekocht voor een prikkie bij de Primark. Ik vind hem fantastisch, hij zit fijn. Het zwarte is alleen wel warm met de brandende zon er op. Maar oh wat ben ik verliefd op die shirt, in combinatie met een opgevouwen zakdoek in het haar helemaal af. 

IMG_1597.thumb.JPG.2c0a20123281c1cb5b7b920ed0aad89c.JPG

Voor de jongste heb ik een oudje als zomerhit, vorig jaar gekocht toen nog wat te groot en nu zit hij perfect! Hét ijsjes pakje van Z8. De stof is luchtig en voelt licht. Het kan bijna niet anders dan dat het net zo heerlijk zit als je oude versleten pyjama. Buiten dat het er reuze schattig staat, gaat het pakje voornamelijk aan als we dagjes weg gaan. Door de felle kleuren valt ze direct op in een menigte. 
    IMG_1676.thumb.JPG.8b5a66d281ca73a7b49bed072775b74b.JPG

De zomerhits in het algemeen van de merken springt B-nosy eruit. De Maxi jurken voor de meisjes zijn echt een lust voor het oog, de kleurencombinaties zijn zowel subtiel als gewaagd. De korte jurken hebben allemaal een bijpassende set kousen, en kousen.. daar heb ik een enorm zwak voor. Voor de jongens is de collectie een stuk kleiner en is het een combinatie van stoer en sportief. Veel polo’s en heldere kleuren. De sweatbroekjes zien er erg comfortabel uit! 

Wat is jou persoonlijke zomerhit? 

AB1
    Deelnemer

mijn dochter houd van jurkjes en draagt ze ook alleen maar eigenlijk.wel gewone jurkjes tot aan haar knieen want langer wil ze ze niet.

mijn zoon houd van shirtjes maar zelf ben ik dol op blousjes maar die krijgt hij niet gemakkelijk aan/uit.

Taaipoppetje
    Deelnemer

Ik heb zelf niet echt een zomerhit qua kleding voor de kinderen… dochterlief draagt gewoon jurkjes, korte broeken en shirts en zoonlief korte broeken en shirts.

Maar… dochterlief zelf heeft wel een zomerhit denk ik. Ze heeft vorige week met oma een korte tuinbroek gekocht en ze voelt zich nu helemaal hip, haha. Ze draagt het op 1 schouder vast en de andere band laat ze hangen. 

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.