Zo Gigantisch Boos!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Jolan
    Lid

Zoals een paar van jullie weten hebben wij 8 dagen in het Ronald Mc. Donaldhuis gezeten toen Keano opgenomen was. Je krijgt dan contact met verschillende mensen uit allerlei culturen. Ik leerde daar een heel lief marokkaans vrouwtje van 32 kennen. Ze had al een zoontje van 6, een dochtertje van 2 en was nu bevallen van weer een dochtertje. Dit mooie meisje heeft het downsydroom en een ernstige hartafwijking waaraan ze als ze 6 maanden is aan geopereerd moet worden.

’s avonds zaten we gezellig als vrouwen onderling te kletsen en vertelde zij al dat ze geen enkele steun van haar man krijgt. Nooit geen tijd voor een knuffel, de kinderen of wat dan ook want meneer heeft het druk.

Nou vertelde ze mij eergisteren avond toen zij wegmochten dat haar man bij haar weggaat, waarschijnlijk doordat het kindje iets mankeert want dat is een schande.

In zo’n situatie er vandoor gaan, hoe zielig kun je zijn?!?!?! :boese0020:

Cherry
    Lid

Tja, gebeurt toch vaker dan je denkt.. en niet eens alleen bij mensen uit niet-westerse culturen..

mimi85
    Lid

wat erg voor die vrouw zeg..die heeft het dan gelijk dubbel zwaar..

Ellis
    Lid

ken het heb het vaker meegemaakt toen ryan in het ziekenhuis lag er zijn heel veel mensen die uit elkaar gaan daarvoor.

en ook dat mensen ruzie maken in het ziekenhuis zie je helaas heel vaak

Jess
    Lid

Wat erg voor die vrouw….. :huilen001:

Jesske
    Lid

tis zonde dat vrouwtje en die kinderen ook natuurlij echt verschrikelijk gewoon je moet toch als man zijnde je vrouw in zo een situatie bij staan -_-

Anoniem
    Gast

Verschrikkelijk om te lezen dit :(

maar ik weet wel ondertussen dat als je relatie al een knak heeft of je kan niet goed praten met elkaar of je gevoel uiten naar elkaar dat het heel zwaar zal zijn als je dan ook nog zo’n brok erbij te verwerken krijgt in je relatie.

je hoord het jammer genoeg steeds vaker en ik ben heel blij dat mijn man en ik sterk in onze schoenen stonden/staan in moeilijke tijden en het op een nuchtere manier konden bekijken door veel te praten en elkaar te steunen, das toch het belangrijkste.

ik hoop in ieder geval dat die vrouw haar steun kan krijgen nu bij haar familie, dat zal ze zeker nodig hebben en haar kinderen ook
    :(

wendy
    Lid

erg hopelijk komt het toch nog goed tss hen.

Klaver
    Bijdrager

Wat vreselijk zeg :huilen001: :huilen001:

Pfff wat erg zeg …. voor die vrouw maar vooral ook voor de kinderen!

kim1978
    Lid

:huilen001: :huilen001::huilen001:

Dat verdiend zo’n moeder toch niet?

En de kinderen al helemaal niet!…. en hij verdiend de kinderen niet :angry:

Ze moet maar eens hier komen buurten!

Hopelijk heeft ze veel mensen met een groot hart om zich heen

ja heb dat vaker gehoord !!! tja kind is dan gewoon beter af zonder die vader…..

ik hoop dat als hij ooit iets krijgt, en er een afwijking (of iets) aan overhoudt dat ze hem ook laten vallen (zijn hele familie).

heel triest ……snap niet dat zulke mensen aan kinderen beginnen ze moeten dus perfect zijn?????

mijn oudste is geboren met wijnvlekken over zijn hele gezichtje (bij zijn geboorte dachten ze eerst aan sturge weber syndroom .dat heeft die niet)

je weet ook als je aan kinderen begint dat er kansen staan op afwijkingen.onze oudste is daar absoluut niet minder om.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.