Zijn jullie lief geweest?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Daisy
    Lid

Heeft de sint ook wat voor de dames meegebracht dit jaar?

Of zijn jullie niet lief geweest :blij:

Wij zouden dit jaar niet cadeautjes voor de volwassenen doen, maar ik heb toch een pannenset van die goede sint gekregen!! :D :D :D

Felice
    Sleutelbeheerder

nou ja zeg !! hoe durf je het te vragen????

Natuurlijk ben ik lief geweest :lol: :lol: :lol:

Ik ben heeeeel lief geweest en mocht zowaar ook mijn schoen zetten. Ik kreeg een nieuwe schoudertas. ;) (alleen jammer dat ik ‘m zelf moest betalen…)

Fiene
    Bijdrager

hahahaha Astrid, dat is wel jammer dan ja ;)

Ik ben ook lief geweest :) kreeg een nieuwe (witte) muts, handschoenen, een nieuwe agenda en een chocoladeletter :blij:

Klaver
    Bijdrager

Ik ben een klein beetje lief geweest want heb een handdoek/theedoek gekregen en een grote spuculaaspop :lol:

dropje
    Lid

ik ben heel lief geweest, kreeg een

9000000011158042.jpg

en 2 chocoletters (1 met en 1 zonder hazelnootjes)

smurfie
    Lid

Ik ben klaarblijkelijk lief geweest hoor! :D

Van de Sint heb ik een zilveren taartschep gekregen (die stond ook op m’n lijstje) en in het kader van de patisserie heb ik er ook een soort van cupcakejes-bakset bij gekregen met een boekje vol met leuke recepten! Die zullen jullie binnenkort vast terugvinden in de kookhoek ;)

smurfie
    Lid

En van 2 andere Sinterklazen ook nog een chocoletter gehad!

Taaipoppetje
    Bijdrager

dropje, wow mooi ding!!!

smurfie, leuk zo een taartschep met bijbehorende dingen: je kan je uitleven :)

Ik ben natuurlijk ook lief geweest :blij:

Van mijn lootje (vriendin van zwager had mij) kreeg ik een jamie oliver kookboek.

Van de zak kreeg ik: coltrui-sjaal in het donkerroze, electrische chocoladefondue met malletjes om bonbons te maken, grijze schoudertas

Pallas
    Bijdrager

Beetje lief geweest. Heb een leuk geldbedrag en een chocoladeletter gekregen.

Felice
    Sleutelbeheerder

ik ben duidelijk lief geweest : ik kreeg een paar schitterende sportschoenen van karton ( foto volgt) en een boek, van de schrijfster haar naam was Sarah : het appartement en een abonnement op een tuintijdschrift

Carool
    Lid

Is dat een vraag? Ik ben toch altijd lief? :rolleyes: haha

Ik heb 1 chocolade letter gekregen, kerstboomhangers en de dvd van Toppers 2012

Chantal
    Moderator

Hier ook alleen 2 chocoletters gekregen.. Niet lief genoeg geweest blijkbaar :lol:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.