Zijn Er Nog Meiden Die In November 2008 Zijn Uitgerekend?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    gwen
    Lid

Zoals de titel het zeg vroeg ik mij af of er nog meiden waren ,in het begin dat we zwanger waren waren er hier nog een paar maar de laatste tijd zie ik helemaal niemand meer bij novermber.

Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat?

groetjes gwen mama van britt(10-12-2003) en zo10-06-2005)en brusje

Daisy
    Lid

bij ons bij de decembermama’s kletst ook een novembermama mee, colle!

colle
    Lid

ja hier nog een eenzame novembermama :blij:

hier gaat het zijn gangetje. ga zo naar mijn 3d echo heb er echt zin in :joepie::joepie:

verleden week woensdagavond naar de verloskamers gemoeten ivm elk kwartier harde buiken daar hebben ze alles nagekeken had gelukkig geen ontsluiting en zat nog mooi potdicht :blij: alleen toen kwamen ze met een catether om urine mee af te tappen. dat was echt minder en deed best wel zeer. had geen blaasontsteking alleen moet nu rust houden tot morgen en dan moet ik op controle bij mijn eigen gyn. en dan kijken we weer verder (ook naar bekken want dat gaat ook achteruit). van die catether heb ik 3 dagen pijn gehad bij het plassen en ook ruim 2 dagen bloed bij het plassen kon er ook nog wel bij.

maar voor de rest voel ik mij lekker zwanger en geniet er elke minuut van. nog maar 9.5 week en we hebben haar al in onze armen gaat echt opschieten nu.

en hoe gaat het met jou???

gwen
    Lid

Owh dat was vervelend,gelukkig dat alles goed dicht zit nog je maakt je dan best wel zorgen he als je vaak harde buiken hebt.

Spannend een 3D echo,doe maar rustig aan ben jij al gestopt met werken?

Hier gaat het wel Ben heel erg moe en ook vaak kramp in mijn buik ,heb jij trouwens last van zere benen s’nachts als je in bed ligt?

Ja het gaat nu echt opschieten vind het ook heel spannend worden ook al is het mijn 3e bevalling,hij heeft gelukkig nog 7 weken om te draaien want nu ligt ie elke keer in een stuit,net als mijn 2e.

Heel veel plezier straks bij je 3d echo

colle
    Lid

ik heb geen last van zere benen ’s nachts alleen van een zere rug :blij:

mijn meisje ligt ook in stuit al bijna 10 weken maar omdat ik een keizersnede krijg maakt het voor mij niet uit of ze draait hoop voor jou dat je uk gaat draaien!!

vanmiddag terug naar gyn. en dan hoor ik wel hoe verder. maar niks doen vind ik zo moeilijk en gaat ook niet zo makkelijk met een peuter naja misschien is alles goed vanmiddag.

gisteren bij 3d echo bleek wel dat ons meisje niet zo zwaar is namelijk 1025 gr en dat voor 29 w en 3 d is dat best weinig zei ze. ik hoop dat ze nu flink gaat spekken!!

weet jij hoe zwaar jullie uk nu is??

groetjes

gwen
    Lid

Waren je 3d echo’s mooi geworden ,wij willen het ook gaan doen maar een vriendin zei net dat het met 30 weken niet zo goed zicht baar is,

maar ik vraag het wel ff bij het echoburo want ik kan niet wachten tot het zover is.

En ook al zei ze dat het een jongen werd wil ik het toch nog echt 1 keer zeker weten :blush: .

Ben jij zelf al veel aangekomen tijdens je zwangerschap?Ik viel eerst vier kilo af en ben nu in totaal 6kg aangekomen,maar ik heb nog geen idee hoe zwaar ons kindje word.alleen de baarmoeder groei liep bij mij eerst wel telkens 2 weken op voor .

Was jouw eerste ook met een keizersnee geboren ?en misschien ben ik iets te nieuwgierig waarom komt jullie meisje met eenkeizersnee?

colle
    Lid

vond de 3d echo tegen vallen. ons meisje had haar handjes en een voetje voor haar gezicht en die wilde ze niet weghalen. die vrouw zag dat al na 10 minuten en toch ging ze door. nu heb ik onduidelijke foto’s wat ik echt heel erg jammer vind. mijn moeder vond het raar en zei dat als het kindje niet goed ligt ze vaak zeggen dat je nog een keertje terug mag komen voor duidelijke foto;s maar hier dus blijkbaar niet. ga haar ook niet aanraden bij vriendinnen :hmmz: !!

ik wilde ook nog even zeker weten dat het een meisje ging worden want ik had nog steeds dromen dat ik een jongen ging krijgen, dat is gelukkig wel bevestigt heb het zelf ook heel duidelijk kunnen zien!

ik ben al 10 kilo aangekomen!! van 52 naar 62 kilo… bij Nick was ik in totaal 14/15 kilo aangekomen maar ik denk, weet eigenlijk al zeker, dat ik er dit keer vet over heen ga. zie wel, eet niet overdreven veel en bij Nick was het er zo weer af dus hoop nu ook.

Ja Nick is ook met een geplande keizersnede geboren en nu wordt het weer een geplande. Heb de ziekte van crohn en 4 jaar geleden een darmoperatie gehad en fistels dus mag niet ‘normaal’ bevallen. Vind het wel jammer helemaal omdat ik paar dagen in ziekenhuis moet blijven en ik ziekenhuizen vreselijk vind en ik bij Nick met 4 volwassenen en 4 baby’s op een kamer lag en dat echt vreselijk vond. Kwam helemaal niet tot rust en kon er ook helemaal niet van genieten want je hebt helemaal geen privacy… daar zie ik echt tegenop nu!!

Maar volgens mij kan je nu nog gewoon een 3d echo laten maken schijnt juist mooi te zijn omdat ze nu een beetje vet hebben en dan schijnen de beelden veel mooier te zijn!!

groetjes

gwen
    Lid

Zonde dat de 3Decho tegen viel ,ik heb gister gebelt en eerst even gevraagd of het wel mooi is nog er nu 1 te maken en zij zei van wel omdat de baby nu wat meer onderhuids vet kreeg en zo beter kan zien hoe de baby er ongeveer uit gaat zien.

Dus wij gaan woensdag heen voor een echo mij benieuwen.

Wel spannend denk ik een keizersnede gaan ze de baby dan ook eerder halen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.