Zijn er nog meer januari 2007 mama

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 129)
  • Auteur
    ilona
    Lid

Ik ben vermoedelijk een januari mama ik had vandaag een heel vaag streepje dus ga van het weekend nog eens testen.

Maar mijn gevoel zegt dat het raak is en ik weet een streep is een streep hoe vaag die ook is.

Maar zijn er nog meer Januari mama’s of ben ik nog alleen.

Als alles goed is ben ik dan waarschijnlijk 2 of 3 januari uitgerekend.

Een vage streep is ook een streep dus GEFELICITEERD :eusa_dance: :eusa_dance:

Klaver
    Bijdrager

Nou, ik denk ook dat je zwanger bent hoor meid………alvast een gefeliciteerd!! :eusa_dance: :eusa_dance:

jannie1
    Lid

alvast een heel DIKKE proficiat :eusa_dance:

Cindy
    Lid

Van harte namens de Babyenkind.nl crew!!!

Hopelijk heb je een zorgeloze zwangerschap en hebben jullie rond nieuwjaar een mooi gezond kindje in jullie armen!!JNbaby.gif

Mirjam001
    Bijdrager

lijkt me ook dat je zwanger bent hoor, gefeliciteerd!!

ilona
    Lid

Bedankt allemaal, morgen of overmorgen gaan we nog een keertje opnieuw testen.

Om het heel erg zeker te weten.

kneter
    Lid

ook gefeliciteerd ilona!!!Hier nog een januari mama!!!Ik ben als het allemaal goed komt 4 januari uitgeteld.Maar ik had wel iedere keer een andere cyclus dan 30,29,27,28….Dus het is nog even afwachten hoever ik precies heen ben.maar dat kan dan maar een dag of twee schelen.En ilona morgen of overmorgen kan het nog wel een vage streep zijn hoor!!Streep is streep.

ilona
    Lid

Kneter gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik weet dat een streep een streep is maar als ik nou weer een vage streep heb dan geloof ik het wel denk ik

Fiona
    Lid

En Ilona, ga je vandaag weer testen?

Ik kan me voorstellen dat je het zekere voor het onzekere wilt. Hopelijk/waarschijnlijk geeft de test van vandaag een dikke/duidelijke streep!

Ik duim voor je mee en denk eigenlijk dat je ook gewoon zwanger bent hoor.

kneter
    Lid

En en en en Ilona???Ik vindt het zo spannend voor je!!Ik hoop dat je vandaag de zekerheid krijgt die je graag wilt en dat is een dikke vette streep!!

Dikke kus kneter

ilona
    Lid

Ik heb vanmorgen weer getest en het was weer een vaag streepje maar ik geloof nou wel dat ik zwanger ben.

Wij zaten namelijk vandaag in de auto naar het ziekenhuis voor onze rick en toen werd ik misselijk en dat had ik bij mijn vorige twee zwangerschappen ook.

Dus ik ben ZWANGER

kneter
    Lid

yoepie…kunnen we lekker kletsen hier…en elkaar steunen want we hebben onlangs allebei hetzelfde meegemaakt en dat maakt het natuurlijk allemaal even spannender.Nou hopen dat het goed mag gaan.

ilona
    Lid

Ja daar heb je helemaal gelijk in kneter.

Vindt het wel fijn dat we allebij het zelfde mee hebben gemaakt kunnen we samen die eerste 13 weken gaan aftellen en dan kan ik pas echt gaan juichen.

kneter
    Lid

Ja..zo denk ik ook hoor!Laat die 13 weken maar eerst voorbij zijn.Ik voel me nou ook wel happy maar toch is er nog die angst van zal het wel goed gaan.Dit worden lange weken.Ik bel deze week naar de gyn want ik mag bij 6 week al langs komen.Ga jij deze week ook alvast bellen?He wat spannend ook he!!

xx kneter

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 129)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.