Zijn Er Meer Moeders Uitgerekend In Juli 2010?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Marisca
    Lid

De titel zegt het al:

Zijn er meer moeders in juli uitgerekend, die het leuk vinden om ervaringen uit te wisselen.

Zelf ben ik 25 juli uitgerekend en heb afgelopen maandag een echo gehad. Alles zag er goed uit en hebben we het iedereen verteld.

loes
    Lid

Ik helaas niet, maar ik wil je van harte feliciteren met je nieuwe zwangerschap!!

Fijn dat je al een goede echo hebt gehad!!!

Hoe ver ben je nu precies?

Anoniem
    Gast

Gefeliciteerd!! Ik ben ook uitgerekend in juli, de 12e als het goed is. Morgen weer een echo!

wonder
    Lid

De titel zegt het al:

Zijn er meer moeders in juli uitgerekend, die het leuk vinden om ervaringen uit te wisselen.

Zelf ben ik 25 juli uitgerekend en heb afgelopen maandag een echo gehad. Alles zag er goed uit en hebben we het iedereen verteld.

Oh Marisca, wat fijn zeg, gefeliciteerd en ik hoop dat je een onbezorgde zwangerschap hebt!

Gefeliciteerd!! Ik ben ook uitgerekend in juli, de 12e als het goed is. Morgen weer een echo!

Mooie datum Janine ;) ik ben de 11e jarig hihi!

Spannend morgen weer een echo, succes

Marisca
    Lid

Ik ben nu 11 weken en 2 dagen zwanger.

Janine, succes morgen met de echo!!!

Martica
    Lid

Gefeliciteerd met je zwangerschap Marisca en fijn dat de echo er goed uit zag! :)

Anoniem
    Gast

Fijn dat je echo goed was! Hier gelukkig ook alles goed, maar krijg ivm medische voorgeschiedenis iedere maand een echo (voor mij geen ramp hoor ;))

Morgen dus alweer de 3e echo, ben wel benieuwd.. Ik voel me helemaal niet zwanger, de misselijkheid van een paar weken terug bleek buikgriep, dus mag niet klagen! Hoe voel jij je nu?

Daisy
    Lid

Jeetje, wat leuk Marisca!!

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Heb je last van kwaaltjes?

Marisca
    Lid

Ik ben snel moe en regelmatig misselijk, Al is de misselijkheid wel te bestrijden door op tijd te eten.

Verder voel ik me goed.

Het is soms een beetje dubbel, doordat het jammer is dat Julian dit niet mee kan maken, maar verder kan ik wel genieten van deze zwangerschap en kijk er erg naar uit om weer een klein hummel te mogen verzorgen.

mimi85
    Lid

gefeliciteerd!

mooie datum 25-07 dat is mijn verjaardag :)

hilisa
    Lid

wauw wat leuk, Gefeliciteerd.

Zal best heel dubbel zijn voor jullie, wel fijn dat je er toch van kan genieten.

Ik wens je een fijne en onbezorgde zwangerschap toe.

Daisy
    Lid

Ik ben snel moe en regelmatig misselijk, Al is de misselijkheid wel te bestrijden door op tijd te eten.

Verder voel ik me goed.

Het is soms een beetje dubbel, doordat het jammer is dat Julian dit niet mee kan maken, maar verder kan ik wel genieten van deze zwangerschap en kijk er erg naar uit om weer een klein hummel te mogen verzorgen.

Ik snap dat het heel erg dubbel is voor jullie, maar ik denk dat Julian boven op zn wolkje een hele trotse broer word!

Mirjam001
    Bijdrager

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

brit25
    Lid

gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :)

Fiene
    Bijdrager

wat leuk zeg, gefeliciteerd!

ik ben iets later uitgerekend ;) 11 augustus om precies te zijn :)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.