Willemijn : algehele malaise

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

Ondertussen kenen we de droogkomisch columns van Willemijn…zelfs als het algehele malaise is, ( en herkenner we dat niet allemaal ) blijft ze zo geestig….

Algemene malaise

smurfie
    Lid

Wat leest dit weer heerlijk weg :D

Zo lekker hilarisch ook, haha.

Daisy
    Lid

Hahahah wat een verhaal zeg!!

En subtiel he, hoe een man dan kan zeggen ‘ik zei het toch..’ Arrgg! haha

Hahahah wat een verhaal zeg!!

En subtiel he, hoe een man dan kan zeggen ‘ik zei het toch..’ Arrgg! haha

Ja, dat gelijk hebben, ‘ik zeg nog zo’, zo ontzettend irritant. Alsof het hen nooit zou overkomen. Dat overkomt ze ook niet, omdat ze zelden zelf 24 uur een dreumes hoeven te temmen. ;)

Wat leest dit weer heerlijk weg :D

Zo lekker hilarisch ook, haha.

Dankjewel voor je leuke reactie!

Ik heb inmiddels gemerkt dat er meer ouders zijn die variaties op mijn incident hebben gehad. Zoals een klein kind dat bij aankomst op de vakantiebestemming de familie buitensloot / zichzelf binnensloot; waarna niemand een telefoon of sleutel had en de verhuurder ontraceerbaar was … (Dit eindigde met ruit inslaan.)

mimroos
    Lid

Zo heeft Timo toen hij bijna 2 was, m’n schoonmoeder buiten gesloten.

Ze paste toen nog iedere twee weken een dagje op, bij haar thuis.

Oma ging even door de schuifpui naar buiten om iets uit de schuur te halen. Toen ze dicht kwam, had hij de deur dichtgeschoven. Hij was zo schuldbewust, dat hij onder de tafel ging zitten en er niet meer onderuit durfde.

Gelukkig had een buurvrouw nog een sleutel en zat de voordeur niet op het nachtslot…

Pallas
    Bijdrager

nog zonder kids, maar ik heb mezelf wel buitengesloten hier. Omdat ik weet dat ik dit snel kan doen, let ik er wel extra op voor ik wat stoms doe. Zo ligt er bij ons huis buiten een sleutel verstopt, voor als ik mezelf buitensluit. En als ik de hond of een oppaskindje meeneem, check ik wel 5x of ik mijn sleutel bij me heb. Sleutels zijn dan ook nooit speeltjes hier. Maar ja, dan nog kan ik genoeg stommiteiten uithalen hoor!

Het is een gave :blush:

Chantal
    Moderator

Haha, heerlijk Willemien!

En Pallas, geweldig :lol:

nog zonder kids, maar ik heb mezelf wel buitengesloten hier. Omdat ik weet dat ik dit snel kan doen, let ik er wel extra op voor ik wat stoms doe. Zo ligt er bij ons huis buiten een sleutel verstopt, voor als ik mezelf buitensluit. En als ik de hond of een oppaskindje meeneem, check ik wel 5x of ik mijn sleutel bij me heb. Sleutels zijn dan ook nooit speeltjes hier. Maar ja, dan nog kan ik genoeg stommiteiten uithalen hoor!

Het is een gave :blush:

Dat is nou eens een briljant idee: een sleutel ergens buiten verstoppen!

Ik heb ook al eens mezelf buitengesloten, terwijl er wel een vriendin een reservesleutel had, maar zij is nooit voor 18.30 uur thuis. Dat is best een lange middag dan buiten .. ;)

smurfie
    Lid

Heb het hier in geen jaren meer voor elkaar gekregen, maar als het weer eens mocht gebeuren bel ik gerust bij de buren aan om te vragen of ik daar een paar uurtjes mag blijven hoor! :D

Moest ik als kind al van m’n moeder doen :)

Scheelt misschien wel dat ik er bijna altijd achter uit ga. Die deur valt tenminste niet gelijk in het slot, dus mocht ik het vergeten is er geen man overboord :)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.