Welke kleur in de boom

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
  • Auteur
    smurfie
    Lid

Welke kleuren gaan er bij jullie in de kerstboom?

Is het 1 grote chaos van vrolijke kleuren of is het heel strak met maar 1 kleur?

En heb je ieder jaar dezelfde versiering, of koop je er af en toe wat bij?

Of misschien koop je wel ieder jaar een compleet nieuwe versieringsset?

wonder
    Lid

Na jaren rood/goud te hebben gehad hebben wij vorig jaar allemaal nieuwe ballen gekocht.

Onze boom word dus net als vorig jaar paars/zilver en wat andere ballen erin, zoals Elena haar 1e kerstbal, elena haar gemaakte kerstbal.

Verder heb ik zilvere vlinders.

Klaver
    Bijdrager

Hier gewoon weer net als voorgaande jaren champagne- en zilverkleurige ballen/slingers.

Hier zoals alle voorgaande jaren lichtblauw met wit.

Dat is het enigste dat opa nog heeft meegemaakt voor hij overleed…..voor mij een speciale betekenis dus.

Taaipoppetje
    Bijdrager

Vorig jaar rood met zilver gekocht.. dus daar doen we nog wel lange tijd mee :) Vorig jaar heb ik ook paddestoelen gekocht die erin kunnen en zilveren vlindertjes :lol: superleuk! en als ik dit jaar iets anders vind in die kleur dan koop ik het er wel mee.. maar wel rood en zilver. die ballen hebben we vorig jaar gekocht dus die kunnen nog wel lang mee.

Vorig jaar had ik paars en wit, maar Gwen en Dean waren zeer verbolgen over het feit dat ze alleen die kleuren er in mochten hangen. Dus dit jaar zijn zij aan de beurt en mogen ze er in hangen wat ze willen. ;) Dus ik verwacht een hele volle boom in alle kleuren van de regenboog, hahahaha!

paula
    Bijdrager

Ik geloof dat ik vorig jaar paars met zilver had :blush: en n dit jaar dus ook weer.

Chantal
    Moderator

Vorig jaar hadden we geloof ik donkerblauw/zilver..

Hebben nu een hele gave kleur soort van aqua blauw gezien… Dus wie weet haha!

Fiene
    Bijdrager

Sinds ik kinderen heb is mijn boom een zooitje! En ik ben er gelukkig mee. Vorig jaar moesten de jongens op school allemaal kerstknutsels maken (vooral ornamenten en ballen) voor het goede doel, die mocht/moest je dan als ouder kopen op de kerstfair….en wie kan er nu knutsels van zijn kind laten liggen? Dat doe je niet ;) Dus ik had vorig jaar mijn boom vol hangen met geknutselde ballen en dingetjes en daarbij opgeteld alle geknutselde ornamenten van de jaren daarvoor…..heb ik dus een hele bonte boom :blij:

Daisy
    Lid

Wij hebben elk jaar hetzelfde haha!

De erfenis van mn ouders hun scheiding haha! Geel met blauw, en al stokoud en heel lelijk. Maar het doet me denken aan vroeger, dus ik hang ze er elk jaar weer in!

Taaipoppetje
    Bijdrager

Dais, geel met blauw? dat heb ik nog niet/nooit in een boom gezien.. maak je er een foto van voor me? :)

Carool
    Lid

Geel met Blauw heb ik ook nog nooit gezien haha

Wij hebben zwart met wit, voornamelijk wit

Ik heb het niet zo op ballen, hou meer van rendiertjes, vogelhuisjes, sneeuwmannetjes, kransjes, hartjes etc

smurfie
    Lid

Echte (kerst)kransjes, Carola?

Mijn moeder deed dat vroeger altijd. 1 van de weinige tradities die ik niet voortgezet heb (vanwege de katten ;)).

Vroeger thuis hadden we een echte boom met een allegaartje aan dingen erin. Speciale ballen die ik of m’n zussen hadden gemaakt, een vogeltje hier, een kerstmannetje daar. Een vrolijk bont gekleurde boel :)

Van huis uit heb ik heel wat dierbare kerstversiersels mee genomen, maar de eerste jaren na het samen wonen zijn er toch heel wat dingen weggegaan omdat vriendlief ze niet mooi vond.

Nu hebben we alweer een jaar of 3 een combinatie van zilver en rood en hier en daar nog een ‘ouderwets’, maar wel bijpassend antiek stuk :)

Jaren geleden zijn we naar een kerstmarkt geweest, waar we oa. hele mooie uit hout gesneden vormpjes voor in de kerstboom hebben gekocht. Erg leuk om dat weer in de boom te hangen omdat je dan gelijk weer denkt aan dat leuke weekendje weg :)

Carool
    Lid

Jep, van chocolade (niet bij de lampjes hangen :lol: )en dan hangen ze er choladekerstballen in, zo’n zak van Lidl

Maar dan heb ik t echt over kerstavond erin en 2e kerst zijn ze dus ehh..eruit gevallen

Bij mij is de boom zoiezo voor Oudjaar weer weg, lekker opgeruimd het nieuwe jaar in :blij:

Taaipoppetje
    Bijdrager

Oh dat is leuk carool! Ik die ook wel eens van die zuurstokjes erin ook erg leuk

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.