weg met dat buikje!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Pallas
    Bijdrager

Het is pas februari, het vriest nog buiten, maar toch is het al tijd om langzaamaan te kijken hoe we weer bikiniklaar kunnen worden.

Wie heeft dé gouden tip om van dat buikje af te raken? Ik zet ze in het rijtje erbij!

– water drinken

– hardlopen

– buikspieroefeningen

Daisy
    Lid

Ik heb een veel snellere optie! Het buikje accepteren!

Haha flauw, sorry. Ik heb als zwaarlijvige geen tips.

Taaipoppetje
    Bijdrager

whahahaha daisy!

ik denk dat er niet meer tips zijn pallas. ik wil mn buikje ook iets laten slinken en sport dus waaronder ook buikspier oefeningen en bij alle andere dingen zoals cardio dan trek ik mijn navel in bij het sporten, dan voel je m ook..

smurfie
    Lid

Het is pas februari, het vriest nog buiten, maar toch is het al tijd om langzaamaan te kijken hoe we weer bikiniklaar kunnen worden.

Wie heeft dé gouden tip om van dat buikje af te raken? Ik zet ze in het rijtje erbij!

– water drinken

– hardlopen

– buikspieroefeningen

Dat moet ik niet teveel doen, net als teveel fruit of groente eten, want daar krijg ik een opgezette buik van..

Deze week ga ik Zumba voor op de Wii kopen, dat moet ook wel helpen volgens mij!

En voor heen deed ik heel fanatiek Body Combat (de nieuwe versie van Tai-bo) en ook dat hielp echt!

Pallas
    Bijdrager

Daisy: zwangere buikjes tellen niet, daar moet je juist mee pronken!

Smurfie: Zumba, leuk! Hou je dat vol thuis?

smurfie
    Lid

Daisy: zwangere buikjes tellen niet, daar moet je juist mee pronken!

Smurfie: Zumba, leuk! Hou je dat vol thuis?

Heb geen idee, dat zal nog moeten blijken!

Denk dat ik het in ieder geval iedere donderdag ga proberen. Dan ben ik doorgaans vrij en kan ik daarna mooi douchen.

Toen ik nog intensief sportte in de sportschool kon ik het iig. heel goed volhouden. Ging zeker 3x in de week en vaak in m’n eentje. Geen probleem :)

smurfie
    Lid

Dat moet ik niet teveel doen, net als teveel fruit of groente eten, want daar krijg ik een opgezette buik van..

Deze week ga ik Zumba voor op de Wii kopen, dat moet ook wel helpen volgens mij!

En voor heen deed ik heel fanatiek Body Combat (de nieuwe versie van Tai-bo) en ook dat hielp echt!

Hij is net binnen en baal er nu al van dat ik er vandaag en morgen geen tijd voor heb :(

Dus kijk nu ontzettend uit naar overmorgen :) Hopelijk valt het niet tegen!

Hoe staat het met jouw bikiniklare lijf, Pallas?

Pallas
    Bijdrager

Wie, wat, hoe, waar? Heb jij het gevonden?

Nee, nog niet bikiniklaar. Ik ben te lui om elke dag buikspieroefeningen te doen. Hardlopen gaat wel goed, dus ik gooi het maar op ‘acceptatie’.

Binnenkort maar een leuke coole gave bikini scoren, dan valt het buikje minder op ;-)

smurfie
    Lid

Hoe heb ik wat gevonden?? :denken2:

Zelfacceptatie is prachtig, al gaat dat buikje er niet van weg :P

Maar dat hardlopen doe ik jou niet na hoor, chapeau!!

Pallas
    Bijdrager

nou heb ik lijkt het stiekem toch een soort van oplossing gevonden…

de 30-day-planking-challenge. Dit is een oefening waarbij je doet alsof je opdrukt, maar je drukt niet op. In plaats daarvan neem je die houding aan en die hou je vast. In 30 dagen ga je die steeds langer die houding aanhouden. Je traint hierbij je houdingsspieren: rug en buik. Niet dat mijn buikje kleiner wordt, maar ik heb wel een betere houding waardoor ‘ie minder uitsteekt.

Zit nu alleen vast bij week 3, ik kom maar niet verder. Even een schop onder m’n kont nodig weer om door te gaan.

Fiene
    Bijdrager

hahaha dat is toevallig, ik ben ook een 30 day challenge aan het doen (30 day ab & squat challenge)

*geeft de spreekwoordelijke schop onder de kont*

Lukt jou dat trouwens? Dat planken? Jemig ik probeerde het even vorige maand om te zien dat jouw challenge ook wat voor mij was maar hou het niet langer dan 5 seconden vol hoor *oeps*

smurfie
    Lid

Dat ligt dus vreselijk te verstoffen in de kast!

In de sportschool sporten: geen probleem.. maar thuis?? :blink:

Hij is net binnen en baal er nu al van dat ik er vandaag en morgen geen tijd voor heb :(

Dus kijk nu ontzettend uit naar overmorgen :) Hopelijk valt het niet tegen!

Wie, wat, hoe, waar? Heb jij het gevonden?

Nee, nog niet bikiniklaar. Ik ben te lui om elke dag buikspieroefeningen te doen. Hardlopen gaat wel goed, dus ik gooi het maar op ‘acceptatie’.

Binnenkort maar een leuke coole gave bikini scoren, dan valt het buikje minder op ;-)

Ik snap m nu eindelijk ;) hahaha

Maar ehh.. ik hoef er niks voor te doen, dat bikini-klare lijf! Jij toch ook niet :denken2: ? Of verhullen je kleren meer dan ik vermoed?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.