Weer Een Blaasontsteking

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    jayliz
    Lid

Hoi, ik vermoed dat ik weer een blaasontsteking krijg…heb al gelijk een cranberrypil ingenomen en hoop dat dat voldoende is en natuurlijk veel drinken…Zijn er toevallig ook dames die als ze de blaasonsteking voelen aankomen cranberrypillen nemen het dan over gaat of moet ik weer naar de huisarts een plasje brengen???

wendy
    Lid

heb er zeer weinig last van

en ik zou het toch ff laten checken

jayliz
    Lid

hoi, nou toch maar even de huisarts gebeld en het kan over gaan van alleen cranberrypillen en veel drinken dus dat ga ik maar doen dan…echt irritant….heb vanmiddag kinderfeestje van mijn zoontje hoop dat het dan al beter gaat :(

Anders moet ik maandag ff een plasje langs brengen….

Emma4
    Lid

Dat is echt niet fijn. Veel beterschap, meid

jayliz
    Lid

nou kl * tezooi…het plassen begint nou toch pijn te doen….ga dadelijk toch nog ff een plasje wegbrengen…zal wel eerst weer op kweek gezet moeten worden, maar ik wil wel gewoon vandaag aan de antibiotica beginnen hoor…

jayliz
    Lid

ja zit weer aan de antibiotica, een andere als de vorige keer want de vorige keer is een maand geleden…

Ben vanmiddag om 14.30 met een vriendin vanaf het kinderfeestje van mijn zoon, toch maar even een plasje gaan brengen omdat het nu echt pijn ging doen en ik ook veel bloed plaste, meer als de vorige keer nu was het echt bloedplas en toen alleen maar druppels….Ze hebben het getest en inderdaad een blaasontsteking was wel “blij” want de vorige moest het op kweek gezet worden en mocht ik ook pas de volgende dag aan de kuur beginnen…Ik mocht vandaag een extra dosis nemen dus hoop dat ik er snel vanaf ben….

Weet iemand of blaasontsteking iets met je baarmoeder te maken kan hebben ik heb namelijk een vrij grote baarmoeder en had ergens iets gelezen over als je een verzakte baarmoeder hebt je een blaasontsteking kan krijgen….

Klaver
    Bijdrager

Heb ook geen idee……….heb nog nooit een blaasontsteking gehad gelukkig!

Heel veel sterkte en beterschap!!

jayliz
    Lid

dank jullie voor jullie reacties….

Ik had er ook nog nooit last van gehad…maar nu dus in een half jaar 3 :unsure:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.