Waterwratjes, wat helpt?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Klaver
    Bijdrager

Justin en Samira hebben al een poosje last van waterwratjes, gelukkig hebben ze er niet veel maar die paar die ze hebben, jeuken en daar krabben ze natuurlijk aan waardoor het er alleen maar kunnen worden :wacko:

De HA schijnt er niets aan te doen want het is een virus die vanzelf door het lichaam uitgeschakeld moet worden en dat kan wel 2 jaar duren :blink: Eigenlijk heb ik geen zin om zo lang te wachten, ik wil dat ze gewoon van die rotdingen af raken :hmmz:

Wie weet er een goed en effectief middeltje??

paula
    Bijdrager

Ik had tree tea oil en dat werkte erg goed, na 2 weken waren ze ontstoken en toen verdwenen ze, ze zijun nooit meer teruggekomen.

Je kan het kopen bij een reformzaak.

Klaver
    Bijdrager

Ik had tree tea oil en dat werkte erg goed, na 2 weken waren ze ontstoken en toen verdwenen ze, ze zijun nooit meer teruggekomen.

Je kan het kopen bij een reformzaak.

Okee, bedankt voor de tip. Ik ga morgen meteen op pad :)

paula
    Bijdrager

Ik kreeg toen dit aangeboden en er hoort eigenlijk ook nog een drankje bij, maar dat was toen op, dat was omdat ze dan van binnen en van buiten uit bestreden werden, maar met alleen dit was Dani of was het Ilona?? :blush: er ook vanaf!

Klaver
    Bijdrager

Okee nou prima toch…….hopelijk werkt het bij Justin en Samira ook, die dingen zijn ook nog eens heel besmettelijk dus ik wil dat ze er zo snel mogelijk vanaf zijn :hmmz:

Die olie kan je ook kopen bij de apotheek ;)

Mijn pleegbroertje had ze ook 1 was heel groot ervan.

Toen ze na een tijd nog niet weg waren heeft de HA ze eraf gehaald.

Vraag me niet hoe :ninja:

Robert heeft ze ook al een tijdje aan de binnenkant van zijn elleboog aan 1 arm. Ik ben er niet mee naar de huisarts geweest, ze gaan vanzelf over. Die olie zou ik wel even kunnen proberen, dat schaad verder ook niet lijkt me. Een vriendje van Robert is vanmiddag voor water-wratjes bij de huisarts geweest, die kreeg ook te horen dat er niets aan te doen is.

Yvje
    Lid

Zoonlief heeft er heel veel gehad op zijn bovenarmen….. en hij had er echt last van. Ik heb er toen exczeem zalf opgesmeerd(hormoonzalf) om de jeuk wat tegen te gaan en binnen een paar dagen waren ze weg.

Taaipoppetje
    Bijdrager

Klaver, heb je die olie er al op geprobeerd? Helpt het?

Klaver
    Bijdrager

Klaver, heb je die olie er al op geprobeerd? Helpt het?

Nee nog niet, ik ben even aan het googlen geslagen en las dat betadinezalf schijnt te helpen. Dus ik ga dat zo even kopen, als het niet helpt, komt het wel voor wat anders van pas. De oude tube had ik weg gegooid :hmmz: Dan ga ik daarna nog de olie proberen.

Hoe is het met de waterwratjes? Jolanda heeft ze nu al 2,5 jaar :blink: en werkelijk alles geprobeerd, ook de tree tea oil maar helaas. Sinds vorige week spring ik bijna een gat in de lucht want ze zijn aan het verdwijnen! Ze had ze werkelijk overal, voeten, knieeen, armen, rug, schouders. De laatste 3-4 weken ben ik heel actief met betadine dagelijks en degene die open lijken te gaan hup een pleister erop. Want de viezigheid die eruit komt verspreid ze. Helaas heeft ze nu wel veel littekentjes.

Klaver
    Bijdrager

Bij Samira zijn ze uit zichzelf weg gegaan dus haar lichaam heeft het virus overwonnen, tot nu toe is het gelukkig weg gebleven. Met Justin ben ik een paar weken geleden naar de HA geweest want hij had er een paar achter in zijn nek die leek te ontsteken…gelukkig bleek dit niet zo te zijn maar op advies van de assistente hebben we Thuja druppels gekocht, dit is homeopatisch en verkrijgbaar bij de apotheek.

Bij Justin heeft dit heel erg goed geholpen, hij was er zo goed als vanaf maar we hebben het niet mee genomen op vakantie dus hij heeft nu weer een paar nieuwe gekregen * zucht* Na de vakantie gaan we dus maar weer aan de slag ermee.

Daisy
    Lid

Zijn jullie er nu helemaal vanaf Klaver?

Yara zit er onder… ze heeft er zo’n 10 onder haar arm, 5 op haar borst en nog een op haar knie..

We hebben zalf van de huisarts.. maar er lijken alleen maar meer bij te komen..

Klaver
    Bijdrager

Zijn jullie er nu helemaal vanaf Klaver?

Yara zit er onder… ze heeft er zo’n 10 onder haar arm, 5 op haar borst en nog een op haar knie..

We hebben zalf van de huisarts.. maar er lijken alleen maar meer bij te komen..

Wat balen zeg Daisy!! Die waterwratjes kunnen erg hardnekkig zijn en ze zijn zo besmettelijk als ze open gaan.

Samira is er helemaal vanaf, Justin heeft er nog 1 achter in zijn nek……hopelijk gaat die ook gauw weg.

Succes en sterkte er mee!

renate1
    Lid

bij mijn dochter komen ze ook steeds weer terug onder de armen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.