Wat past bij Kyano?

Dit onderwerp bevat 143 reacties, heeft 18 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar suupie 7 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 144)
  • Auteur
    suupie
    Lid

Nou daar zou ik dus echt maling aan hebben……hoe groot is de kans dat mensen er KAK van maken? Mensen spreken haar dan toch alleen aan met haar roepnaam? En op post komt er dan K.A. Koppes te staan, zie ik niets geks in :unsure:

tja sorry ik wel

maar het kan zo wie zo ook niet wand ik wil un keer een tattoo laten zetten met de eerste letter van hun maan en die wil ik dan door elkaar heen laten zetten

ik wil dit al heel lang en nu heb ik dan iets wat ik wil en voor altijd is haha

Daisy
    Lid

Ik zou daar inderdaad ook rekening mee houden!

ik ken iemand die W.C. Pot heet.. :lol:

Klaver
    Bijdrager

tja sorry ik wel

maar het kan zo wie zo ook niet wand ik wil un keer een tattoo laten zetten met de eerste letter van hun maan en die wil ik dan door elkaar heen laten zetten

ik wil dit al heel lang en nu heb ik dan iets wat ik wil en voor altijd is haha

Okee, nou we zoeken nog even verder dan :D

ik ken iemand die W.C. Pot heet.. :lol:

Da’s wel lullig ja :lol: :blink:

paula
    Bijdrager

Okee, nou we zoeken nog even verder dan :D

Da’s wel lullig ja :lol::blink:

Ik kan me neit voorstellen dat ze dat niet expres hebben gedaan…

suupie
    Lid

Ik kan me neit voorstellen dat ze dat niet expres hebben gedaan…

huh sorry wat bedoelt u

bedoel je dat klaver enkele roepnamen met een k noemde en dat dan de 2de naam met a is en de acternaam ook met k

zodat er kak staat

Taaipoppetje
    Bijdrager

Suupie, ik denk dat Paula doelde op Daisy… Die zei namelijk dat ze iemand kon die W.C. Pot heet ;)

paula
    Bijdrager

Suupie, ik denk dat Paula doelde op Daisy… Die zei namelijk dat ze iemand kon die W.C. Pot heet ;)

Idd dat bedoelde ik ja, ik had het verkeerde stukje gequote :blush:

suupie
    Lid

Idd dat bedoelde ik ja, ik had het verkeerde stukje gequote :blush:

haha wc pot wat erg

ja kan gebeuren geen probleem ik dacht al huh

Klaver
    Bijdrager

huh sorry wat bedoelt u

bedoel je dat klaver enkele roepnamen met een k noemde en dat dan de 2de naam met a is en de acternaam ook met k

zodat er kak staat

Natuurlijk ga ik niet expres rare namen verzinnen :mellow: Het ging idd om de naam W.C Pot….dat is toch erg als je zo heet :blink:

paula
    Bijdrager

Natuurlijk ga ik niet expres rare namen verzinnen :mellow: Het ging idd om de naam W.C Pot….dat is toch erg als je zo heet :blink:

Foei Klaver hahahahahaha :lol: Geintjuh!! :P

Leela
    Lid

vertel me wat ik kom dagelijks raar naam tegen op me werk op de medicijnrollen

Zo kwam ik iemand tegen die heet Trouwboek- van Hartje als achternaam

En idd ook veel W.C Pot (ja serieus) is vooral oerhollandse naam (zal wel william chrisitaan zijn ofzoiets in die richting)

En er was ook Zoethart-Zuur,

suupie
    Lid

jaa nogal snap niet dat mensen daar niet over na denken

Leela
    Lid

ik ook niet…

Klaver
    Bijdrager

Foei Klaver hahahahahaha :lol: Geintjuh!! :P

:lol: :lol:

@leela, wat een vreselijke namen kom je tegen zeg…..apart dat mensen daar niet bij stil staan, dat is toch raar? :unsure:

Leela
    Lid

Ja vroeger was dat normaal….Ik weet nog van me oma dat ze me vertelde dat vroeger heel normaal was dat je dochter naar 2 oma vernoemde incl je eigen naam en dan ander roepnaam gaf…zelfde als bij zoon… Tegenwoordig is dat ook niet veel meer dat ze doen….

Ik heet officeel heel anders met achternaam maar is later in de tijd veranderd….maar nog steeds uniek en hoor je weinig….Stam officeel uit frankrijk

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 144)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.