Wat past bij Kyano?

Dit onderwerp bevat 143 reacties, heeft 18 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar suupie 7 jaren, 6 maanden geleden.

9 berichten aan het bekijken - 136 tot 144 (van in totaal 144)
  • Auteur
    Taaipoppetje
    Bijdrager

Suupie, wat fijn dat jullie eruit zijn! Ik ben erg benieuwd hoor :blij:

Is je laptop nu weer beter? En voel jij je ook een beetje beter? Moe.. haha ja dat zal er wel bij horen ;)

paula
    Bijdrager

Fijn dat jullie eruit zijn, dat geeft een rustig gevoel h:blij:

Leuk om je vriend te vernoemen!

Ben je nu weer opgeknapt?

suupie
    Lid

Fijn dat jullie eruit zijn, dat geeft een rustig gevoel h:blij:

Leuk om je vriend te vernoemen!

Ben je nu weer opgeknapt?

@nikki en paula

ja ben weer opgeknapt maat nog wel veel moe dus rustig aan doen en genieten van de zwangerschap haha

gelukkig is de laptop ook weer gemaakt

ja voor een jongen waren we eigenlijk al heel snel uit alleen voor de 2de naam zitten we nog te denken

ik zat zelf te denken aan dominick of gean (ge van gerrit mijn papa en de an van antoon schoonpapa)

voor een meisje zijn we het ook eens eigenlijk ook al meteen maar miss dat iemand anders nog een leuke naam wist vandaar die vraag naar een leuek meisjesnaam haha

Klaver
    Bijdrager

Wat fijn dat het gelukt is met de namen, is een hele geruststelling he!!

Ik ben benieuwd hoor :)

vuurvonk
    Bijdrager

Frique is ook een veel voorkomende naam alleen zoals wij het hebben geschreven is wel heel erg in de minderheid.

vuurvonk
    Bijdrager

jaivy

mylan

steyn

remy

tygo

Felice
    Sleutelbeheerder

hoe hebben jullie het geschreven . op z’n Frans zoals hier boven ?

Taaipoppetje
    Bijdrager

Suupie, ben je er nu ook uit met de tweede naam voor een jongen? Vind Gean wel mooi verzonnen je de twee opa’s erin..

Hoe is het intussen met je? Zit je al weer wat beter in je velletje? Hoe gaat het met de zwangerschap?

suupie
    Lid

Suupie, ben je er nu ook uit met de tweede naam voor een jongen? Vind Gean wel mooi verzonnen je de twee opa’s erin..

Hoe is het intussen met je? Zit je al weer wat beter in je velletje? Hoe gaat het met de zwangerschap?

ja gean schoot me ten eens te binnen maar dominock vind ik ook leuk als 2de naam haha dus nog ff kijken wat me vriend ervan vind die kon nog niet wennen aan gean en zijn eigen naan vond hij niet zo haha

het gaat goed met mij voel me weer toppie ben nu druk met de kamertje behang wil er maar niet af pff heel klus gelukkig maar een muur maar de vorige beoners hebben over het behang geschilderd en is er bijna niet af te krijgen

maar verder gaat alles goed

iedereen een gelukkig nieuwjaar

9 berichten aan het bekijken - 136 tot 144 (van in totaal 144)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.