Wat draagt jouw kind(eren) met kerst?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Chantal
    Moderator

Er is al een topic wat je zelf draagt met kerst, maar wat worden de outfitjes van de kinderen?

Klaver
    Bijdrager

Pff nog geen idee hier, ik moet nog even wat nieuws scoren voor de kids :D

Taaipoppetje
    Bijdrager

Iets leuks maar wel iets wat lekker zit. We gaan niet bar veel doen met kerst dus ze hoeven niet strak in pak. Lucas vast een leuk overhemdje en Milene een leuke jurk. Ze heeft van vorig jaar nog een zwarte veloursen jurk..

Fiene
    Bijdrager

Hier gewoon iets nets uit de kast ;) ga niet iets nieuws kopen, we houden kerst vrij sober dit jaar dus is wel toepasselijk

Carool
    Lid

Probeer meestal wel een blouse met spencer, maar geen saaie, moet wel een beetje ‘cool’ zijn hoor

Vorig jaar had Mitchel zijn communie kleren nog (blouse met spencerverst) en Justin een shirtje van Cars en een geblokt Cars overhemd eroverheen, gewoon open dus lekker vlot

Dit jaar nog niet gekeken

Daisy
    Lid

Yara heeft voor haar verjaardag een geweldige soort petticoat achtig rokje gekregen, die bewaar ik voor kerst :)

Klaver
    Bijdrager

Ik koop ook altijd kleding die ze na kerst ook nog gewoon kunnen dragen…..dus geen kleding voor 1 dag ofzo, vind ik zonde van mijn geld ;)

Yvje
    Lid

Wij dragen allemaal al jaren ” gewoon” kleren die we al in de kast hadden…. Soms wordt er, als er toevallig net iets nieuws nodig was kleding bewaard voor de kerstdagen…. maar ik vind het zo’n onzin…..

Had er zelf vroeger een gruwelijke hekel aan om op zon- en feestdagen netjes gekleed te moeten!

Wij hebben ook altijd 1 van de kerstdagen ” jonggingbroekendag” gewoon lekker thuis, geen gedoe, ’s avonds met het eigen gezin gourmetten en verder niets…..

Ook gaan we dit jaar, wederom, met de kerst een week naar een bungalowpark. Dat voorkomt in ieder geval het opgeprikt bij familie moeten zitten.

Mijn dochter met haar vriend en mijn vader en schoonmoeder komen een dagje langs, dan gaan we uit eten en misschien even lekker zwemmen…… weer eens wat anders met de kerstdagen….

Chantal
    Moderator

Hmm k ben niet zo van t speciaal nieuwe kleertjes kopen hiervoor, maar heb nu zo’n schattig jurkje bij zeeman gezien… Beetje over de top, maar wel geinig voor de kerst, met bolerootje… Kost geen drol dus :lol:

Chantal
    Moderator

Aim krijgt met kerst dit aan

http://www.zeemanshop.com/assortiment/bovenkleding–3/brands/geen/products/baby-jurk-tule (zwart)

En http://www.zeemanshop.com/assortiment/bovenkleding–3/brands/geen/products/baby-bolero (grijs)

En dan een lekkere grijze maillot oid eronder en een romper lange mouw :)

smurfie
    Lid

Das een mooie outfit, Chantal! Vind roze en grijs ook altijd erg goed bij elkaar passen. Helaas staat het mij voor geen meter.. :hmmz:

Taaipoppetje
    Bijdrager

superlief chantal , ik zag ze laatst al hangen :)

Smurfie, waarom staat jou dat niet..? lichtroze maakt je bleek? ga dan voor hardroze !

Chantal
    Moderator

Ja ik twijfelde eerst enorm.. Toen toch maar ff apart gehangen en toch maar meegenomen haha!

smurfie
    Lid

Smurfie, waarom staat jou dat niet..? lichtroze maakt je bleek? ga dan voor hardroze !

Maakt me idd. bleek. Hardroze draag ik weleens, maar vind dat toch een minder mooie combi met grijs, draag dat vaak met donkerblauw.

En dat okergele wat m.n vorig jaar erg veel in de winkels hing staat me ook niet, terwijl ik dat ook zo’n mooie kleur vind!

Taaipoppetje
    Bijdrager

gisteren waren we trouwens uit eten en milene had een cremekleurige glanzende jurk aan met een lichtroze maillot en lichtroze vestje. Lucas had een lichte spijkerbroek aan, witte overhemd, zwart giletje en een ministropdas :lol:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.