Wasmachine

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Taaipoppetje
    Bijdrager

Vannacht heb ik een was gedraait zodat ik die in de ochtend voor ik te werk moest uit kon hangen.. maar.. de trommel zit vol met water :unsure: hij pompt dus niet meer goed.. nu heb ik gekeken maar er zit ook niks verstopt..

Wat kan het zijn?

Is ie stuk? Vind het namelijk ook zonde als ik een monteur laat komen en die kan er niets mee.. moet eerlijk zeggen: het is een oud dingetje!

Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

dropje
    Lid

Ja ik heb het wel eens gehad, maar dan zat er een babysok ofzo in.. (onderin kon ik een klepje open, en dan een dop met goed afsluitend rubber opendraaien (pas op, want dan stroomt dus al het water daar weg). Als ik daar met mijn vinger in voelde, dan zat er wat in de weg.

Verder dan dat gaat mijn kennis niet hoor. Succes!

Taaipoppetje
    Bijdrager

thnx voor de tip dropje.. ik ben helemaal een kneus dus weet echt niets ervan. ik ga op zoek naar klep met dop! Thnx!

paula
    Bijdrager

en???

Taaipoppetje
    Bijdrager

Zit niks in… :unsure:

dropje
    Lid

kwam er wel een heleboel water uit? Hoorde je het molentje wat erin zit draaien? Soms zit het verstopte deel nog niet ‘diep’ genoeg waardoor je het nog niet eruit kan halen met je vinger..

Taaipoppetje
    Bijdrager

er kwam inderdaad heel veel water uit. ik heb niet op een molentje gelet.. mn trommel is wel leeg maar ik zag niks wat het verstopte zeg maar..

dropje
    Lid

nee je moet het voelen achter die dop met rubberen rand hihi..

Daisy
    Lid

Ik zou hem ook nog ff zonder was erin even laten draaien met een kookwas. Doordat we tegenwoordig allemaal wassen op 30 en 40 graden blijft er veel wasmiddel achter in alle slangen.

Taaipoppetje
    Bijdrager

nee je moet het voelen achter die dop met rubberen rand hihi..

:blush:

Ik zou hem ook nog ff zonder was erin even laten draaien met een kookwas. Doordat we tegenwoordig allemaal wassen op 30 en 40 graden blijft er veel wasmiddel achter in alle slangen.

oh goed idee.. gewoon ff op 60 graden met niks laten draaien… was idd altijd op 30 en handdoeken op 40..

dropje
    Lid

vaatwastablet mee laten wassen is ook goed tegen het vet en de kalk.. in het wasverzachterbakje een flinke scheut azijn en leeg draaien op 90 graden.. dat doe ik sowieso ieder kwartaal..

Taaipoppetje
    Bijdrager

vaatwastablet mee laten wassen is ook goed tegen het vet en de kalk.. in het wasverzachterbakje een flinke scheut azijn en leeg draaien op 90 graden.. dat doe ik sowieso ieder kwartaal..

vaatwastablet heb ik niet heb geen vaatwasser :ninja:

Maar wel azijn en 90 graden!! :lol: Ga ik morgen gelijk doen, wat een goede tips dropje!! Dank je wel :blij:

Chantal
    Moderator

Ben benieuwd of je het zo kan oplossen :)

Klaver
    Bijdrager

Ben benieuwd of het gaat lukken morgen.

dropje
    Lid

Nikki, heb je geen buurvrouw, vriendin oid die zo’n tablet voor je heeft? Zonder kan ook hoor, maar die tabletten ontvetten zo goed

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.