Waar komt jouw forumnaam vandaan?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Pallas
    Bijdrager

Het topic is hier al meermalen voorbij gekomen, maar omdat we nu zoveel nieuwe leden hebben, opnieuw de vraag:

waar komt jouw forumnaam vandaan?

Felice
    Sleutelbeheerder

hihi, zo heet ik nu eenmaal. Nou vind ik het zelf een prachtige naam met een prachtige betekenis, dus ik bof.

Pallas
    Bijdrager

:)

Pallas is de verkorte versie van Pallas Athene, de griekse godin van de wijsheid. Mijn oud-leraar Grieks kon zo mooi vertellen altijd over de griekse oudheid, de les was zó voorbij.

Fiene
    Bijdrager

:)

Pallas is de verkorte versie van Pallas Athene, de griekse godin van de wijsheid. Mijn oud-leraar Grieks kon zo mooi vertellen altijd over de griekse oudheid, de les was zvoorbij.

Ik vroeg me al vaak af waar jouw naam vandaan kwam….leuk gevonden!

Mijn forumnaam is Fiene, dat is de naam die Rik gehad zou hebben als hij een meisje was. Voluit zou hij Marinthe Josephine heten, met als roepnaam Fiene van Josephine….ik vond deze 2 officiele namen zo mooi dat ik ze niet kon vergeten toen ik zwanger was van Mint dus toch ervoor gekozen deze twee namen te gebruiken voor Mint maar met een andere roepnaam…Mint dus, afgeleid van Marinthe

Carool
    Lid

Dat is wel heel mooi Fiene en Pallas!

Mijne is gewoon omdat mijn ouders zo genoemd hebben :lol:

Ofja, Ik heet Carola, maar die naam was al bezet

Chantal
    Moderator

Omdat dat gewoon mijn naam is :P

Martine en Pallas, mooi verhaal er achter!

Klaver
    Bijdrager

Mijn naam komt van het Ierse shamrock en is een Iers nationaal symbool :) Het is een jonge klaverplant met 3 blaadjes….ik maakte er dus simpelweg “Klaver” van.

smurfie
    Lid

Ik heet hier smurfie, omdat deze grote smurf ooit nog eens een klein smurfie van zichzelf hoopt vast te mogen houden!

Mijn naam is een combinatie van de namen van mijn 2 neefjes en 1 nichtje.

Taaipoppetje
    Bijdrager

wat leuk om te lezen zeg!

Mijn forumnaam.. zo heet ik :) haha

dropje
    Lid

ik wilde een anonieme naam, en stak op dat moment een … in mijn mond hihi

Taaipoppetje
    Bijdrager

ik wilde een anonieme naam, en stak op dat moment een … in mijn mond hihi

echt geweldig! :lol:

Euh, ik heet Astrid. :blij: Maar die naam was al in gebruik, dus ik heb er destijds 17 achter geplakt, die van een datum kwam die op dat moment belangrijk was. Ik heb mijn ex op 17 juli ontmoet.

ipi
    Lid

Ipi is de afkorting van mijn achternaam ( meisjesnaam) en was mijn bijnaam bij de korfbalvereniging omdat ik met 3 andere Esthers in een team zat

Felice
    Sleutelbeheerder

ik vind ipi zoń leuke naam!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.