Vuurwerk

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Auteur
    Daisy
    Lid

Nog eventjes en het is na alle feestdagen alweer tijd voor oud en nieuw!

Hebben jullie vuurwerk in huis? Voor de mannen, of vind je het zelf ook wel leuk?

Hier heeft Gj meestal wel een klein pakketje.. Hij vind het prachtig! hoe meer ellende er uit zo’n stuk karton komt, hoe beter. Ik kijk meestal van een afstandje en vermaak me met wat grondtolletjes en babypijltjes :lol:

Taaipoppetje
    Bijdrager

ik kijk alleen. We halen voor de kinderen wel sterretjes.. en soms koopt mijn man een heel klein pakketje waar echt maar paar dingen inzitten voor de lol.. het is me veel te duur en te eng trouwens..

Nijna
    Bijdrager

Alleen een pakje sterretjes verder kijk ik wel naar het vuurwerk dat anderen de lucht in schieten.

Chantal
    Moderator

Vriend heeft een klein pakketje besteld..

Ik blijf dit jaar lekker binnen (eindelijk een excuus om niet midden in de nacht in de kou te staan :P )

Fiene
    Bijdrager

hier alleen wat rotjes voor Tim! Ik vind het wel best, Teus en Tim zijn helemaal vuurwerkmaf maar het kost me allemaal genoeg, ik geef er geen geld meer aan uit!

smurfie
    Lid

Oh nee hoor, hier komt er echt geen vuurwerk binnen. Te eng en te duur voor die paar seconden dat je er plezier van hebt! Ik geniet net zo lief van andermans vuurwerk :)

Klaver
    Bijdrager

Wij hebben altijd een klein pakketje siervuurwerk, gewoon omdat we dat mooi vinden. Voor de kids hebben we weer sterretjes :)

Carool
    Lid

Vind het zonda van het geld, ik kijk wel hoe anderen hun geld de lucht in schieten :P

En kids krijgen sterretjes

Wij hebben al jaren geen vuurwerk maar dit jaar wil ik een klein pakketje. De oudste heeft al die jaren doorgeslapen en we willen hem nu wakker maken. De jongste slaapt hopelijk door en als hij wel wakker wordt dan mag hij voor het raam kijken.

Chantal
    Moderator

Ahh dat zal de oudste vast geweldig vinden Lonnepon :)

Pallas
    Bijdrager

wij gaan altijd naar het clubhuis van onze scoutingvereniging en gaan daar op het dak staan kijken naar het vuurwerk uit de hele buurt. Prachtig, dan heb je 360 graden zicht. Daarna nog een rondje door de wijk.

Felice
    Sleutelbeheerder

oke…ik beken…..er gaat niks boven een mooie pijl de lucht in jagen…Mijn kinderen en die van mijn vrienden waarmee we al een eeuwigheid Oud en Nieuw vieren , hebben allemaal van mij geleerd hoe je vuurwerk afsteekt, Ach waar zijn die tijden dat vuurwerk afschieten betekende dat je mijn hand HEEEEL goed vasthield en ik de lont aanstak…..

Maar ik ben het van harte met iedereen eens: het is geld verspilling En bovendien na een pijl of 10 is de lol er wel weer af….Das ongeveer 15 euro

moet kunnen, toch ?

Taaipoppetje
    Bijdrager

nou wij hebben de gekleurde sterretjes al in huis :lol:

Chantal
    Moderator

Haha, hier ligt het vuurwerk ook in de schuur sinds gister…

Ze voorspellen niet al te best weer dus ben blij dat vriendlief er niet teveel aan verspild heeft :P

Klaver
    Bijdrager

Hier ligt het vuurwerk ook al in de schuur sinds eergisteren :D

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.