Vuurvonk In Mmm

Dit onderwerp bevat 153 reacties, heeft 16 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Marnat 8 jaren, 4 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 151 tot 154 (van in totaal 154)
  • Auteur
    Klaver
    Bijdrager

Fijn dat ze verder gaan onderzoeken meis.

vuurvonk
    Bijdrager

had heel mijn verhaal net getypt en is alles weg…morgen nieuwe poging…

vuurvonk
    Bijdrager

nou is het bericht weer weg…snap er niks van.ben ik bijna klaar met schrijven floept alles weg :boos:

de laatste echo afgelopen mei was niet goed en heb wederom een mk gehad.ze dachten ook nog aan een eug maar bleek achteraf gelukkig niet te zijn.

heb 4 uur in het ziekenhuis doorgebracht en was een lange eenzame dag met veel wachten en veel onzekerheid.

we gaan nu voor zeker een half jaar aan de pil(als mijn cyclus eindelijk op gang komt)

het is een harde klap voor ons gezin en ieder van ons reageert er anders op en moeten het nu echt gaan verwerken van de afgelopen 2 jaar.

de trials waar we aan mee zouden doen doen we niet omdat mijn man en mensen die dicht om mij heen staan er niet echt achter stonden omdat het voor ons niks zou uitmaken maar meer voor de toekomst gericht is dus voor mensen over 10/15 jaar.

ik heb daar heel veel moeite meegehad en heb in 1.5 week tijd 3x nog met een arts over gesproken maar uiteindeljk besloten om het niet te doen.

Marnat
    Lid

Even een knuf voor jou meis weet meer even niet te zeggen.

4 berichten aan het bekijken - 151 tot 154 (van in totaal 154)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.