Vragen aan professional

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Vanya
    Lid

Nou dat zijn al heel wat meningen die jullie moeten doorspitten :lol: .

Ik ben tevreden hoor, vind het wel leuk dat de 2 sites samen zijn gesmolten.

Ik was pas geleden wel minder tevreden over een antwoord op een vraag die ik aan de “professional” had gevraagd. Ik had nl 3 glaasjes lichte alcohol op toen ik nog niet wist dat ik zwanger was en vroeg haar of ze wist of dat gevolgen kon hebben. Haar antwoord vond ik erg verwijtend door zinnen als “ik hoop maar dat het bij die 3 glazen is gebeleven”en het is belangrijk dat je man ook niet drinkt…

en het zou altijd slecht zijn voor de baby, daarna zei ze je kunt het even aan de VK vragen. dat had ik gelukkig al gedaan en die zei dat het totaal geen kwaad kon de eerste 6 weken.

Misschien bedoelde ze het niet zo als het overkwam, maar ik werd redelijk agressief van dat antwoord(maar dat zullen de hormonen misschien ook zijn).

Marcel
    Lid

Ik heb de vraag en het antwoord opgezocht.

Miranda heeft volgens mij uit proberen te leggen dat alcohol slecht is voor een baby in de maak (ook voor de man)

Dit gedeelte is/was eigenlijk geen antwoord op de vraag, maar algemene uitleg over alcohol en zwanger proberen te raken vermoed ik.

Wellicht is hier de vraag, en/of het antwoord (gedeeltelijk) verkeerd begrepen?

Vanya
    Lid

Oh fijn om te lezen dat het niet helemaal aan mij lag.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.