Vraag Over De Pil

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Ik was net met iemand aan het chatten en toen vertelde ze dat ze last had van diaree ( sorry hoor )

en dat de pil dan niet meer veilig is..en dat vertelde haar ha ook.. dus moet ze een maand lang gewoon doorslikke + condoom gebruike..

wisten jullie dit ook al?? ik nog niet :blink:

brit22
    Lid

dat de pil niet of nauwlijks werkt met diaree klopt, maar dat je hem door moet slikken :wacko:

lijkt me sterk een maand lang doorslikken.

HEt advies is aanvullend anti conceptie gebruiken.

Anoniem
    Gast

hier ook bij mijn pil gewoon alleen bescherming gebruiken maar niet langer doorslikken

Ooo dan heb ik ook weer wat geleerd dat wist ik echt niet dat de pil dan niet veilig meer was als je diaree hebt haahhaha

lieke
    Lid

ja dat wist ik wel dat de pil dan misschien niet meer veilig is, is het zelfde bij overgeven binnen zoveel tijd na inname, ik kreeg het advies eens van de huisarts om dan gewoon de strip af te maken maar wel een condoom te gebruiken als kinderen nog niet gewenst waren.

Klaver
    Bijdrager

Ik wist het ook wel dat de pil dan niet meer betrouwbaar is, er werd mij altijd verteld dat je

dan gewoon extra bescherming moet gebruiken :)

Klaver
    Bijdrager

Is ook als je overgeeft en idd als je diarree hebt dat je darmen de bestanddelen van de pil niet goed op kunnen nemen. Staat ook bij in de bijsluiter van mijn pil. (microgynon)

Klopt, ik heb ook Microgynon en het staat idd in de bijsluiter ;)

wendy
    Lid

wist ik ook niet, maar neem geen pil

Nu er tog over Mycrogynon word getypt… ik haalde laatst weer nieuwe en toen zei die meid daar dat het nu onder een andere naam zit… dus wou ook wel ff wete of et dan wel de zelfde pillen waren en ze zei ja..

pilletjes zijn nu wit

brit22
    Lid

Dankje :) die zocht ik maar wist niet meer waar die stond :)

brit22
    Lid

Dankje :) die zocht ik maar wist niet meer waar die stond :)

alsjeblieft :D

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.