voorstellen

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben Iris, ik heb al 2 kinderen. Mees van 3 jaar en Teun van 5 jaar en ben nu zwanger van de derde! De zwangerschap verloopt tot nu toe erg voorspoedig en de mannen zijn erg enthousiast over het feit dat ze er een broertje of zusje bij krijgen. Ik ben in Juni uitgerekend dus ze moeten nog even geduld hebben ;) Leek me leuk om me op dit forum aan te melden om met andere (aanstaande) ouders te kunnen kletsen.

Groetjes,

Iris

Pallas
    Bijdrager

Welkom Iris! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Lekker hoor, een zomerbaby. Kan je gelijk naar buiten toe!

Taaipoppetje
    Bijdrager

Welkom op het forum iris!

En van harte met de zwangerschap!

Felice
    Sleutelbeheerder

Hallo Iris, hartelijk welkom en gefeliciteerd met je zwanngerschap! Je zult merken dat hier heel wat moeders met meer kindjes zijn !

Klaver
    Bijdrager

Hoi Iris, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb zelf ook 3 kids (7, 5 en 0) :D

smurfie
    Lid

Hoi Iris. Wat leuk dat je je even voorstelt!

En van harte natuurlijk met de zwangerschap :)

We hebben ook een topic ‘uitgerekend in 2013’. Misschien vind je het leuk om daarin mee te kletsen?

Veel lees- en schrijfplezier verder :)

Idooo
    Lid

Hallo Iris, hartelijk welkom en gefeliciteerd met je zwanngerschap! Je zult merken dat hier heel wat moeders met meer kindjes zijn !

Hoi Iris, van harte welkom op dit forum en natuurlijk met je zwangerschap! Naast moeders met kindjes ook een vader met kindje en ook bijna kindjes om zo af en toe vrouwelijke uitspattingen van een beetje mannelijk commentaar te voorzien!

Veel plezier!

Fiene
    Bijdrager

Hee hallo, welkom hier. Leuke namen hebben je kinderen

Ik ben moeder van 4 :) (3 jongens en een meid)

Daisy
    Lid

Van harte welkom hier!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap, weet je het geslacht of blijft het een verassing?

Smurfie wees je al op het ‘uitgerekend in 2013’ topic, ik zou zeggen ‘schuif’ daar gezellig aan!

Bedankt allemaal! Super leuk al die reacties :)

Felice
    Sleutelbeheerder

Hoi Iris, van harte welkom op dit forum en natuurlijk met je zwangerschap! Naast moeders met kindjes ook een vader met kindje en ook bijna kindjes om zo af en toe vrouwelijke uitspattingen van een beetje mannelijk commentaar te voorzien!

Veel plezier!

waar zit de¨vind ik leuk knop¨

smurfie
    Lid

Veel plezier!

Is je vrouw in verwachting van een tweeling? :)

renate1
    Lid

welkom hier

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.