voor moeder die een museum willen/moeten beginnen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

nou moet ik dit nog uitleggen?? t ehandig voor woorden en past in elke gang. Kan niet moeilijk zijn om te maken. Een restje verf heb je vast nog wel ergens. Koop 2 latten en een stelletje papier klemmen, en stevige lijm

en Go ! creeer je eigen Galerie al maison in de gang !

moedermuseum

260575528409493770_mpOgMyTt_b.jpg

Cool!

ipi
    Lid

Wij hebben in de gang onze eigen kunststukkenlijn. Gemaakt van die metaaldraad die Ikea verkoopt als gordijnrails. Alle tekeningen komen an de lijn en is deze vol dan gaat er 1 in de prullenbak om plaats te maken voor het nieuwe kunstwerk.

Felice
    Sleutelbeheerder

ook heel slim!

Chantal
    Moderator

Heeel handig bedacht ipi!

Nijna
    Bijdrager

Ik heb touw van boven naar beneden om de deur van de voorraadkast (in de huiskamer) gedraaid. Paar kleine wasknijpertjes eraan, aan de buitenkant hangen kaarten, tekeningen en kleine knutsels. Aan de binnenkant van de deur is het de plaats voor vuilophaalkalender en belangrijke telefoonnummers.

Felice
    Sleutelbeheerder

ook heel handig !

noiole
    Lid

Gaaf! Wij hebben een wandmeubel met vier grote vierkante kastdeuren bovenin. Voor elk kind een deur.

Wat ook leuk is (denk ik, want ik was natuurlijk te laat…):

Van de echte kunststukken een foto maken en daar een fotocollage van maken of allemaal op pasfotoformaat laten afdrukken. Daar kun je dan ook nog lang van nagenieten :D

Felice
    Sleutelbeheerder

wij hebben hier heel wat moeders die museum directeur zijn !

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.