Vocht in badkamer

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    smurfie
    Lid

Ondanks dat we naar ons idee goed genoeg ventileren enzo, kan het blijkbaar nog beter.

We beginnen namelijk wat vochtplekken op het plafond in de badkamer te krijgen.

Wie weet nog een goed middeltje?

Daisy
    Lid

Nou meer dan ventileren kun je niet doen!

Vochtplekken zijn heel goed te behandelen met de vocht en schimmelspray van de action! minstens net zo goed als die van HG! Wij hebben namelijk onze badkamer vol maar dan ook vol met schimmel, en dit spul, en dat van HG is het enige wat tijdelijk helpt.

Daisy
    Lid

Je kunt natuurlijk ook gewoon lekker met een fles chloor aan de slag gaan!

Felice
    Sleutelbeheerder

heel, heel ,heel goed schoonmaken en dan verven met een speciale verf. Dat is een verf die je plafond echt afdekt, ik zal zo wel even kijken hoe het heet. Loeiduur en een bere werk om het er op te krijgen. Maar persoonlijk vind ik alles beter dan die gore zwarte plekken….

Klaver
    Bijdrager

Je kunt natuurlijk ook gewoon lekker met een fles chloor aan de slag gaan!

Heeft Ries laatst gedaan, onze badkamer was vol met schimmel…..hij is toen een middag met een aantal flessen chloor aan de gang gegaan en de badkamer is weer schimmelvrij :joepie:

Taaipoppetje
    Bijdrager

hier ventileren we ook goed voor zover het kan want er zit geen raampje in de badkamer..

maar af en toe idd flink met chloor en heb ook schimmelspray van bison ..

smurfie
    Lid

Gelukkig hebben wij wel een klein (postzegelformaat :P) raampje. En onze kachel in de badkamer kan niet meer dichtgedraaid worden, dus zodra de kachel aanslaat (sinds een weekje ofzo) wordt het ook nog eens warm waardoor het vocht sneller verdampt.

Dan hebben we nog een luchtafvoersysteem door het hele huis wat altijd aan staat.

En toch dus vocht in de badkamer :hmmz:

Thanks voor de tips meiden! Ik ga er eens mee aan de slag :)

Ga eerst maar eens bij de Action neuzen ;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.