Verlanglijstje

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Taaipoppetje
    Bijdrager

Maken jullie kids een verlanglijstje?

Hier knippen ze uit de speelgoedboeken wat ze willen hebben en plakken ze dat op een papiertje :) het wil niet zeggen dat je alles krijgt wat er op het papiertje staat maar zo kan sint kijken waar je van houd.

Carool
    Lid

jep, hier ook al druk geknipt en geplakt

Uiteraard erbij verteld dat de Sint zo iets kan kiezen en hij dus niet les brengt

Chantal
    Moderator

Is hier nog niet aan de orde, maar ze mag als ze ouder is idd wel een lijstje maken :)

En dan mams shoppen, heerlijk :lol:

noiole
    Lid

Ze mogen best een lijstje maken, maar de cadeautjes staan al in de kast, haha!

Taaipoppetje
    Bijdrager

Ze mogen best een lijstje maken, maar de cadeautjes staan al in de kast, haha!

:lol: ja maar dan zijn ze wel een middag zoet :P

noiole
    Lid

:lol: ja maar dan zijn ze wel een middag zoet :P

Minstens! :P

Klaver
    Bijdrager

Nee, hier maken ze geen lijstjes……….ik heb gewoon zelf bepaald wat ik voor ze ga kopen :)

Taaipoppetje
    Bijdrager

Nee, hier maken ze geen lijstjes……….ik heb gewoon zelf bepaald wat ik voor ze ga kopen :)

ik bepaal ook zelf wat ik voor ze koop. maar neem aan dat kinderen altijd/vaak wel wensen hebben wat ze graag zouden willen.. betekend niet dat je het voor ze MOET kopen..

smurfie
    Lid

Als wij ooit kindjes mogen krijgen dan hoort dat er voor ons wel een beetje bij ja, verlanglijstjes maken.

Meestal kreeg ik van m’n ouders wel een paar dingen die ik op m’n lijstje had staan.

Verder is het inderdaad een leuk zoethoudertje ;)

Hier hebben ze ook druk geknipt en geplakt. Ik schiet er weinig mee op, aangezien ze echt alles opplakken, hahaha! Maar Sint weet wel wat ze leuk vinden. ;) Ook welke dingen leuk zijn die ze nog niet opgeplakt hebben. :P

Taaipoppetje
    Bijdrager

Hier hebben ze ook druk geknipt en geplakt. Ik schiet er weinig mee op, aangezien ze echt alles opplakken, hahaha! Maar Sint weet wel wat ze leuk vinden. ;)Ook welke dingen leuk zijn die ze nog niet opgeplakt hebben. :P

slimme sint zeg!! :blij:

Klaver
    Bijdrager

ik bepaal ook zelf wat ik voor ze koop. maar neem aan dat kinderen altijd/vaak wel wensen hebben wat ze graag zouden willen.. betekend niet dat je het voor ze MOET kopen..

Nee dat is waar, ze hebben wel uit de Bart Smit brochure dingen aangewezen maar dus geen echt lijstje gemaakt ;)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.