Uitgerekende Data

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Anoniem
    Gast

:lol: :lol::lol: :lol:

Jolan
    Lid

Lieverds, ik denk dat ik het ga worden.

Moest vanmorgen om 10.00 voor controle. Had 2+ eiwitten in m’n urine, en m’n bloeddruk was hoog.

Kreeg een inwendig onderzoek en had 1,5 cm ontsluiting. En toen zei ‘ie: Aangezien je voorgeschiedenis gaan we het inleiden, heb je vandaag tijd?!?! Het eerste wat ik vroeg was: “is dit een grapje of serieus?

Serieus dus, kreeg m’n dossier mee en moest me melden bij de verloskamers. We waren helemaal verbouwereerd :o

Ik mocht nog net even plassen en moest aan de CTG, bloeddruk werd gemeten en daar zaten/lagen we dan.

M’n moeder gebeld, die is m’n ziekenhuistas gaan halen en kwam om Felic op te halen.

(even nog wat info tussendoor: Ik belde gister m’n vriend en kreeg toen zijn vader aan de telefoon. Die zei dat m’n vriend z’n opa was opgenomen in het ziekenhuis. Ik ben daar toen met m’n moeder naartoe gegaan, we werden apart genomen door een arts en kregen te horen dat het een aflopende zaak is, en daardoor was m’n bloeddruk natuurlijk ook al iets hoger)

De dienstdoende gyneacoloog kwam kijken hoe het met me ging en zei dat hij het nog te vroeg vond om in te leiden (36 weken en 4 dagen) Ik legde de hele situatie uit, over m’n vriend z’n opa enz. en dat ik liever thuis wilde zijn ipv opname, want dat wilde hij doen. Ik kreeg nog een paar onderzoeken, waaronder een katheter :huilen001: en mocht naar huis. Moet wel algehele rust, en mag niet mee op ziekenhuisbezoek.

Morgenochtend om 9.00 moeten we weer in het ziekenhuis zijn, krijg dan weer een CTG, bloedonderzoek, bloeddruk e.d en dan weten we meer.

Wij (m’n vriend en ik) hebben nu zoveel aan ons hoofd, dat alles langs ons heen gaat, maar als we het goed begrepen hebben word ik aanstaande zaterdag WEER ingeleid. Hoop dat dit minder pijn geeft dan bij de vorige bevalling. Ben best wel nerveus nu!!!!

Hey Jolan, wat een toestanden allemaal zo zeg :( Heel veel sterkte ermee en probeer wel te genieten als je je wondertje eenmaal in je armen hebt liggen meid, ondanks dat je zoveel aan je hoofd hebt!! heel veel succes!!

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.