Uitgerekend in November 2011

11 berichten aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
  • Auteur

Vanmorgen naar de gynaecoloog geweest. Mijn bloeddruk wat 120-75!?!?!? Wel erg goed ineens!

Ik heb nu een weekje vrij en de babykamer is bijna af, misschien dat dit ongemerkt toch wat rust geeft, maar hij is wel snel lager geworden ineens.

Ik mag nu helemaal terug naar de verloskundige, lekker idee.

Wat fijn zeg!

Hoop dat het zo voorspoedig blijft gaan meid!

Geniet lekker van je vrije week!!!

wonder
    Lid

Oh vroeg het net in je andere topic :hmmz: haha

Ik weet wel zeker dat rust een hoop met je doet!

Wat goed dat je terug mag naar de verloskundige zeg!

Houd je taai, en neem dus vooral je rust in zoverre dat lukt!

Klaver
    Deelnemer

Fijn dat je terug mag naar de verloskundige!! Het zal idd best een hoop rust gegeven hebben wetende dat de babykamer af is.

Gisteren mijn kraampakket binnengekregen en over 2 weken begint mijn invalster met inwerken.

Het komt nu wel heel dichtbij allemaal!!

A.s. zondag gaan we een dagje op de rommelmarkt staan om de 16! kratjes kleding en nog wat speelgoed en andere dingentjes te verkopen. Ruimt hopenlijk lekker op en misschien houden we er een lekker centje aan over.

Krap 8 weken en dan ben ik bij de uitgerekende datum. Wat spannend allemaal, het gaat wel snel!!

Vorige week dinsdag is de baby gedraaid. Ze lag met het hoofdje rechts, billetjes links en ruggetje omhoog, nu ligt ze met haar hoofdje naar beneden.

Je kan ook duidelijk aan mijn buik zien dat ze in de afgelopen week flink ingedaald is, bovenaan is mn buik helemaal leeg nu. Het nadeel is wel dat ik met het indalen samen ook veel pijn krijg met lopen in mijn onderbuik en onderrug. Maar goed, nog een week of 8, dat moet allemaal wel lukken.

Ben druk aan het wassen, de babykamer is verder klaar!!! Geeft een hoop rust, nu langzaam aan verder rommelen in huis en een geboorte kaartje e.d. maken.

In onze omgeving is er niemand die weet wat het wordt, daar kan ik zo van genieten, ons geheimpje!!

A.s. weekend nog 2 nachtjes naar Slagharen in een Wigwam, haha. Toen we boekten zag ik het nog wel zitten, nu weet ik het zo net nog niet, maar wordt vast reuze gezellig! Daarna ga ik echt in de spaarstand hoor en ga me dan geheel overgeven aan mijn nesteldrang!!!

wonder
    Lid

Oh wat word het spannend allemaal!

En wat is dit snel gegaan zeg jeetje…..

Veel plezier in de wigman, wat voor bedden staan daar in???

Hopelijk kan je daar een beetje goed op slapen.

Vandaag bij de verloskundige geweest, mijn bloeddruk was helaas weer hoog: 160-90. Mijn urine is gelijk nagekeken op eiwitten, deze zaten er gelukkig niet in.

Volgende week moet ik weer terugkomen. Hopen maar dat het dan beter is. De baby beweegt lekker en ik voel me verder goed. Als ik me niet goed voel, moet ik wel gelijk bellen. Duimen maar dus.

Ik las op internet dat de zorgverzekeraars vanaf dit jaar ook een 30 of 35wk echo vergoeden. Bij veel verloskundige praktijken worden deze nu ook standaard gedaan. Ik ben zo brutaal geweest er vandaag over te beginnen en mag voor 35wk een afspraak maken voor een groeiecho. Het zal, als alles goed gaat, mijn laatste echo zijn als zwangere. We willen het bij 2 kids houden. Vind het wel erg leuk!

Vanmiddag de afspraak gemaakt!! Donderdag 6 oktober heb ik een 35wk echo. Erg leuk en de mannen kunnen gezellig mee. Hopen natuurlijk dat alles goed is en ik zou het fijn vinden als ze het geslacht kan bevestigen. Ik durf het nog niet zo goed te geloven.

Leela
    Lid

Hopen dat bloeddruk dan gezakt is en dat heel snel 6 oktober mag zijn. En dat jullie mooie echo mag krijgen / zien

Donderdag 13 okt zijn mijn vliezen gebroken en moest ik direct naar het ziekenhuis. Vanaf dat moment heeft het continu wat gerommeld, met zaterdagnacht wat serieusere weeen.

Zondag 16 oktober om 14.00 zijn de weeen begonnen, om 16.15 ben ik naar de verloskamer gebracht. Om 16.45 mocht ik gaan persen en om 17.01 is Myrthe geboren!!! Ging best wel snel allemaal.

Ze was bij de geboorte 47cm, 2730gram.

Ze moest naar de couveuseafdeling omdat mijn vliezen al zo lang gebroken waren en omdat ze 2 dagen buiten de 37wk grens geboren is. Ze is daar alleen aan de monitor gegaan, waar ze maandag al af mocht en dinsdag mocht ze mee naar mijn kamer in het ziekenhuis.

Woensdagochtend is ze door de kinderarts nagekeken en we mochten direct naar huis!!!

Ze kan zichzelf nog niet goed op temperatuur houden en ze moet ’s nachts ook elke 3uur een voeding, maar het gaat verder onwijs goed. Wordt rustig aan doen de komende tijd. We krijgen 2dagen extra kraamhulp en verder zien we het wel. Ze is een gezellig moppie en lacht nu al heel veel. Ze huilt bijna niet en is erg tevreden.

Nu papa en mama nog een beetje meer slaap, maar dat komt wel.

Robert is onwijs trots!! Erg leuk om te zien. Hij helpt veel en geniet volop van zijn zusje. Heerlijk dat hij eerst even herfstvakantie had, voor hem was het toch ook wel rommelig de afgelopen week.

11 berichten aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.