Tv internet en telefonie

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Daisy
    Lid

Welke aanbieder hebben jullie van tv internet en telefonie??

Wij hebben een ziggo alles in 1 + pakket en een extra zenderpakket.. gewone digitale tv.. Daar betalen we 60 euro voor maar het gebruik van de huistelefoon gaat daar nog overheen en vaak word het dan een euro of 90/100 aan het eind van de maand.

We gaan nu overstappen naar Telfort. We hebben daar draadloos internet -wat bij ziggo enorm slecht is- interactieve tv en een kastje met interactieve tv voor boven, en dat hebben we bij ziggo allemaal niet.

We gaan ook daar voor een alles in 1 pakket 60 euro betalen, maar dan heb ik dus het bovenstaande extra, en ook onbeperkt bellen met de huistelefoon -naar vast en mobiel!!!- Dus boven de 60 euro gaan we niet komen (behalve met het sporadisch bellen van 0900 nummers)

Dus een besparing van 30 tot 40 euro per maand ! :) (eigenlijk nog meer, want als ik ga uitrekenen wat al die extra’s zoals interactieve tv me zouden gaan kosten bij ziggo zou het bedrag nog hoger worden)

Nu ben ik niet zo’n overstapper, want ik had immers nooit problemen met ziggo. Maar dit scheelt me te veel :)

Ik heb tv bij Ziggo, internet bij Tele2 en mijn mobiel bij Vodafone. Ik heb geen vaste aansluiting, dus 3 in 1 gaat niet. TV en internet in 1 was duurder dan apart. ;) Ik betaal voor ziggo 17,20, tele2 26,- en mijn mobiel is 55,-. Dus bij elkaar 98.20… Voor mijn telefoon betaal ik overigens nooit meer dan het abonnement, tenzij ik speciale nummers moet bellen, zoals de nuon. :hmmz:

Taaipoppetje
    Bijdrager

Wij hebben tv bij Ziggo (30 euro), internet bij Telfort (17,50) en geen huistelefoon maar allebei mobiel. We hebben al jaren een simonly met internet. Zijn abbo kost 17,50 en de mijne 25,00 dus totaal zijn we 90 euro per maand kwijt.

smurfie
    Lid

Uhh Ziggo alles in 1. Zijn rond de 50 euro per maand kwijt.

Daisy
    Lid

Overigens hebben wij ook allebeide een abbo. Maar zodra we thuis zijn pakken we meestal de huistelefoon. We hebben allebeide een sim only abbo met weinig minuten.

Klaver
    Bijdrager

Wij hebben tv bij Caiway (digitale tv), internet (ASDL) en vaste telefoon bij KPN :)

Voor mijn mobiel heb ik een abbo bij Telfort.

Fiene
    Bijdrager

alles in 1 van UPC en daar zijn we ongeveer 60 euro voor kwijt en dan nog 1 mobiel abonnement van 7,50….die gebruik ik overigens vaker dan de vaste telefoon omdat ik die 200 belminuten nog geen enkele maand op heb gekregen ;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.