Tussentijdse Bloeding Na Slikke Pil

• Dit onderwerp bevat 7 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door Anoniem.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Admin
    Bijdrager

ik heb afgelopen 2,5 week twee keer de Morn. after pil genomen , ik ben op 13 sept. ongi geworden tot 17 sept. , vanmorgen toen ik wakker werd was ik dus weer ongi ! gewoon in dezelfde maten als altijd , ik heb direct de huisarts opgebeld en kon daar meteen komen dus het verhaal uitgelegd en nu kan het dus zo zijn door de grote hoeveelheden hormonen etc in de MA pil dat je menstruatie helemaal door de war raakt , ik haalde natuurlijk al de gekste dingen in mijn hoofd dat ik zwanger zou zijn en dat dit innestelingsbloed zou kunnen zijn maar volgens mij heb je daar toch niet dezelfde kwaaltjes bij als bij een normale mestruatie zoals buikpijn , hoofpijn etc. en dat heb ik nu wel.

heeft iemand ervaring met die MA pil en had dit ook ?

ik heb overigens wel weer een nieuw recept gekregen voor een andere pil aangezien ik van alle voorgaande soorten pil dood ziek werd dus ben benieuwd wat dit nu weer is voor pil

Emma4
    Lid

Ik heb ook eens 1 MA pil genomen, en heel mijn cyclus stond ook op zijn kop. Maar van een tussentijdse bloeding kan ik mij niet meer herinneren. het is veel te lang geleden

Anoniem
    Gast

Ik heb ook eens 1 MA pil genomen, en heel mijn cyclus stond ook op zijn kop. Maar van een tussentijdse bloeding kan ik mij niet meer herinneren. het is veel te lang geleden

fijn om te horen , en wat bedoel je met op zijn kop ??? waren er echt grote verschillen met daarvoor ?

Emma4
    Lid

Ik had ook een bloeding, en toen ik aan het einde van mijn strip was (want ik slikte de pil nog, had hem enkele dagen vergeten in week 2) kreeg ik niet direct een bloeding. Dus direct paniek dat ik toch zwanger ging zijn.

Anoniem
    Gast

Ik had ook een bloeding, en toen ik aan het einde van mijn strip was (want ik slikte de pil nog, had hem enkele dagen vergeten in week 2) kreeg ik niet direct een bloeding. Dus direct paniek dat ik toch zwanger ging zijn.

ok duidelijk , ik voel me ook gewoon ongi das zo raar .

als het innesteling zou zijn is dat toch bruinachtig / roze bloed licht bloedverlies en toch niet de hele mikmak wat ook met een normale mestruatie komt ??? hoezo onzeker :blush: :blush:

Emma4
    Lid

Het is niet de hele mikmak hoor die innesteling. Maak je maar niet ongerust!

Cherry
    Lid

Poei… wat ben ik blij dat ik van die pillen af ben, hoor!

Succes ermee, Natas!

Anoniem
    Gast

Het is niet de hele mikmak hoor die innesteling. Maak je maar niet ongerust!

dank :)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.