tuin 2016

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder

zo dames, ik heb er al weer een paar uurtjes tuin opzitten, nu heb ik natuurlijk ook een heel grote tuin.,Maar dat is mooi geen excuus voor jullie om met de armen over elkaar te zitten!!

Zo ik heb gesproken !

Wij hebben in het geheel geen AH nodig om moestuintjes te maken. Een leeg champignon bakje, aarde , zaad en een bord onder het bakje doen wonderen!

Dus vooruit: start je moestuin en rapporteer je bevindingen hier! 

Oh zou graag willen maar ben geen volhouder… Maar kan wel tip geven

bij xenos hebben ze heel veel dingen om te kweken, zaden, potjes, etc… Compleet groot thema!

Sleutelbeheerder

tegenwoordig is in ons dorp een Xenos…..

Bijdrager

wij moeten de oude spullen er nog uithalen ":kiekeboe3:" het is zo’n zachte winter geweest dat we van de week nog een restje veldsla uit eigen tuin hebben gegeten, en twee weken geleden andijvie die de vorst had overleeft…

Maar ik denk dat we hem binnenkort wel even gaan leeghalen, omspitten, opnieuw bemesten en dan een plannetje maken van wat er dit jaar in komt te staan! Heb er wel weer zin in!

Sleutelbeheerder

we kunnen alweer spinazie zaaien….ware het niet dat mijn tuin op dit moment een echt moeras is!

Ik sla dit jaar over! Heb wel een moestuinbak maar hoop eigenlijk gewoon dit voorjaar te mogen verhuizen!

Bijdrager

ik wil het heel graag maar ben geen tuin mens…

Sleutelbeheerder

ik zal binnenkort eens wat super makkelijke dingen laten zien

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.