Toch Nog Lyme

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Emma4
    Lid

Ik stelde voor om het te proberen met 2 weken op 1 week af, dan weer 2 weken op en 1 week af.

Hoe bedoel je dit? :blush:

Hoe bedoel je dit? :blush:

sorry, termen van het lyme forum

Ik bedoel twee weken Doxycycline slikken, 1 week niet, dan weer twee weken wel en 1 week niet. Zodat ik steeds even de kans krijg om wat ‘op adem te komen’

Liefs Catootje

LindaV
    Lid

Jee wat heftig zeg, heel veel sterkte meis.

Liefs Linda

Emma4
    Lid

sorry, termen van het lyme forum

Ik bedoel twee weken Doxycycline slikken, 1 week niet, dan weer twee weken wel en 1 week niet. Zodat ik steeds even de kans krijg om wat ‘op adem te komen’

Liefs Catootje

Ik dacht dat het zoiets was :blush:

Je gevoel heeft toch al die tijd juist geweest. Dat je nog altijd Lyme hebt

Anoniem
    Gast

Jeetje meis, zit ook allemaal niet mee!

Sterkte!

Whow…. ik kan je ook alleen maar heel veel sterkte blijven wensen en hopen dat het heel snel beter gaat!!!

Dikke knuf Toot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LindaV
    Lid

Hoe gaat het nu met je?

zwaar belabberd, vandaar dat ik weinig op het forum ben.

Vorige week bij de rev.arts geweest en die heeft mijn pijn medicatie veranderd. Donderdagavond gestart (Neurontin ipv Tramadol), vrijdag ging het nog, zaterdag heel veel pijn gehad, uiteindelijk ’s avonds terug gegrepen naar Tramadol, gisteren weer Neurontin, afgelopen nacht weer Tramadol en vandaag op Tramadol voel ik me weer iets beter. Ik heb zeer weinig energie (ook al twee nachten veel wakker gelegen en in totaal maar 5 uur geslapen p/nacht), maar als ik dan ook nog eens verrek van de pijn blijft er helemaal niets over. Ik heb bijna het hele weekend plat gelegen :huilen001:

Morgenmiddag de rev.arts bellen, hopelijk wil hij de medicatie herzien ….

Liefs Toot

Emma4
    Lid

Meis, toch! Hopelijk voel je je gauw beter als hij de medicatie herziet.

Meis, toch! Hopelijk voel je je gauw beter als hij de medicatie herziet.

de vraag is alleen OF hij dat gaat doen :wacko:

Emma4
    Lid

Waarom denk je van niet?

de arts wilde me niet voor niets switchen (blijkbaar is het ene middel slechter voor je als het ander, het werkt geloof ik ook anders). Maar ik zal het wel uitleggen en hopen of het zo mag blijven.

Liefs Catootje

gelukkig : de rev.arts gaat akkoord met het voorlopig verder slikken van Tramadol!

Ik was zoooo opgelucht, was echt nerveus voordat ik kon bellen.

Hij wil me over een poosje alsnog op de andere medicatie krijgen (tja, ik kom er eigenlijk liever helemaal vanaf natuurlijk), maar hij vindt het belangrijker om eerst wat ritme te krijgen over de dag, zodat ook mijn voedingsschema regelmatiger wordt. En als dat met Tramadol beter gaat, is dat eerste zorg.

Wederom een fijne arts getroffen dus :) (tot nu toe :rolleyes: )

Liefs Toot

Jess
    Lid

Gelukkig mag je weer van medicijnen switchen. Sterkte verder !.

Emma4
    Lid

gelukkig : de rev.arts gaat akkoord met het voorlopig verder slikken van Tramadol!

Ik was zoooo opgelucht, was echt nerveus voordat ik kon bellen.

Hij wil me over een poosje alsnog op de andere medicatie krijgen (tja, ik kom er eigenlijk liever helemaal vanaf natuurlijk), maar hij vindt het belangrijker om eerst wat ritme te krijgen over de dag, zodat ook mijn voedingsschema regelmatiger wordt. En als dat met Tramadol beter gaat, is dat eerste zorg.

Wederom een fijne arts getroffen dus :) (tot nu toe :rolleyes: )

Liefs Toot

Gelukkig!!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.