Tina Is Geboren!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Auteur
    knots
    Lid

Even kort schetsen: ik ben drager van streptokokken en daardoor moet ik tijdens de arbeid en bevalling aan een baxter met antibiotica. Die antibiotica moet minstens 4 uur werken.

Ik was uitgerekend voor 20 november. Aangezien ik al bijna 4 cm ontsluiting had ?n de gyne het risico niet wou nemen, mocht ik binnenkomen op 21 november.

Om 7u45 kwamen we daar toe. Er werd mij eerst een kamer toegewezen en ik kon alles op mijn gemak klaarzetten en leggen. Dan uitgebreid mijn dochtertje Fien uitgewuifd en veel geknuffeld.

Toen mijn man terug was, mocht ik naar de arbeidskamer – waar ik een baxter kreeg – alwaar om 9 uur een pilletje werd opgestoken om de wee?n op te wekken. Dit gebeurde al gauw en een uur later had ik 5 cm ontsluiting en werden mijn vliezen gebroken. Toen ging het razendsnel.

Maar op een of andere manier was ik op een bepaald moment compleet in paniek, ik kon de wee?n absoluut niet meer wegblazen. Om 13 uur werd mij een epidurale verdoving gegeven ?n het was een goeie (bij mijn vorige bevalling was ik compleet verlamd), ik voelde de wee?n nog heel goed. Amper een half uur later voelde ik het hoofdje van mijn kindje al komen.

Toen ging het heel snel: naar de verloskamer, 2 keer persen en daarna ging het zonder wee?n, ik heb haar er zelf kunnen uitnemen! Dat was fantastisch!

Anoniem
    Inactief

gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje :D:dans-rij:

wat een mooi moment moet dat geweest zijn,dat je haar er zelf kon uitnemen. :wub:

Emma4
    Lid

Gefeliciteerd namens het ganse babyenkind.nl crew

brit22
    Lid

gefeliciteerd :eusa_dance: :wub:

Van harte gefeliciteerd,geniet er maar van!!! xxx miranda

Mieltie
    Lid

Gefeliciteer met de geboorte van jullie dochter en zusje Tina. :D

Een hele fijne (kraam)tijd toegewenst

lieke
    Lid

gefeliciteerd met de geboorte van tina, heel veel geluk met jullie gezinnetje.

twinsma
    Lid

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochterje

wendy
    Lid

proficiat

willeke
    Lid

Gefeliciteerd!!

en heel veel geluk met elkaar!!!

Klaver
    Bijdrager

Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje :eusa_dance: :eusa_dance:

Heel veel geluk!!

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

Ellis
    Lid

gefeliciteerd

gefeliciteerd met jullie kleine meid , geniet ervan

mimi85
    Lid

gefeliciteerd

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.