testmoeders: avocado boterham

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

op een amerikaanse site las ik dat avocado prima babyvoer is. En ik dacht : maar natuurlijk! heel gezond, met de juiste vitamienen en mineralen etc. Geen sterke smaak, lekker smeuiig. Waarom geven wij dat niet aan onze kinderen??

nou in mijn tijd was het antwoord daarop simpel: je kon ze amper krijgen en als je ze kon krijgen , dan waren ze uuhhh heel duur.

Maar dat is nu niet meer zo. ik koop met regelmaat avocadoÅ› in de aanbieding op de markt.

dus : lieve testmoeders, kunnen jullie al uit ervaring vertellen dat jullie kinders hun vingers aflikken bij avocado? of gaan jullie het voor me testen?

https://www.babyenkind.nl/je-peuter-en-eten/peuter-eten-boterham-met-avocado/

voor het recept

post-3208-091541000 1353767885_thumb.jpg

Fiene
    Bijdrager

Ik denk niet dat ik mijn kinderen hier een plezier mee doe, maar zelf lijkt ie me heel erg lekker…bij nader inzien denk ik dat Mint het ook wel zal lusten….jammer dat ik al boodschappen gedaan heb :P

Taaipoppetje
    Bijdrager

mijnes eten zeker avocado.. maar dan als quacemole :) ik maak dat wel bij mexicaanse gerechten of als dipsaus. Is een gezonde dip denk ik dan.. als je toch vette chips moet eten, dan maar een gezonde dip erbij :P

Felice
    Sleutelbeheerder

hoi Fiene : er is altijd een morgen!

Hoi Nikki: smeer die Guagamole eensop een boterham zou ik zeggen :lol:

leuk te lezen dat jouw kinderen het idd lekker vinden

Pallas
    Bijdrager

Ik had gisteren een broodje avocado bij een lunchzaak. Heerlijk! Ga ik zeker vaker op brood doen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.