Stress,

• Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door Jeda.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Ik word zoooooo gek van mijn lichaam. Het is iedere keer iets :huilen001: Vorige week kreeg ik nog te horen dat ik een wervel tussen mijn nek en mijn borst heb die aan het slijten is waar door ik snel pijn in mijn nek heb. :( En gister was ik op mijn werk ik pak een kindje op duw een deur open krak en het was mis. Rechts onderin mijn rug bij mijn heup. Het is altijd een zwakke plek en vooral met stress speelt dat op maar zo erg heb ik het nog nooit gehad kon amper lopen, zitten, staan, iets oppakken. ’s avonds was het al iets gezakt de pijn maar heb gister echt staan huilen van de pijn. Normaal is het ook de volgende dag over maar ik kan nog niet lang zitten en iets optillen doet mega pijn. Word zo gek van de pijn. Zijn er nog mensen die zulke pijnlijke dingen hebben met stress/drukte en wat kan je tegen de pijn doen????

Jeda
    Lid

Ik heb altijd pijn tussen mijn wervels.

Ik ga altijd onder een douche staan.

Ter ontspanning.

Helemaal weg krijg je het toch niet..

Sterkte hoor met de pijn…… :huilen001:

Anoniem
    Gast

ik loop altijd bij stress en spanning bij de therapie voor mijn nek en schouders.

nu dus ook weer… ik hoef het maar een week drukker te hebben dan normaal of er komt iets tussen mijn planning waardoor die fout loopt en mevr de drukte maker krijgt alweer last van haar nek en schouders en alles zit vast.

ik ben echt zo’n piekerkont die meteen der eigen druk maakt als iets niet loopt zoals het hoord :blush:

Jeda
    Lid

ik net zo.

Te perfectionistisch willen zijn………….

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.