stoppen met de pil: gelijk proberen of niet?

Tags: 

Dit onderwerp bevat 22 reacties, heeft 12 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Felice 2 jaren, 9 maanden geleden.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Chantal
    Moderator

Hier ben ik ook niet gaan ontpillen. Gelijk v start gegaan maar duurde bij beide 5&6 mnd.

smurfie
    Lid

wij zijn ook direct weer begonnen.

Ohhhh leuk, dus jullie gaan voor een 3e??

Ze kan ook nog bedoelen direct na de 1e ;)

Klaver
    Bijdrager

Ze kan ook nog bedoelen direct na de 1e ;)

Het staat in de tegenwoordige tijd, dus vandaar dat ik het zo interpreteer ;)

smurfie
    Lid

Het staat in de tegenwoordige tijd, dus vandaar dat ik het zo interpreteer ;)

Das waar! Had daar niet zo op gelet haha :)

Ben benieuwd! :)

Pallas
    Bijdrager

Hoe denk je er nu over pallas?

Nou volgens mij ben ik al omgepraat hoor ;-)

We zijn nog niet begonnen en dat zal voorlopig ook nog niet gaan gebeuren, maar ik vind het wel erg leuk om te merken dat vriendlief dit soort discussies niet meer doodeng vindt. Tzt gaat waarschijnlijk de pil gewoon de deur uit en dan zien we het wel. Oftewel: gelijk beginnen dus!

Kijk, gewoon doen wie weet

smurfie
    Lid

Wij zijn gestopt, en hebben ‘het’ toen wel gedaan, maar niet zo ‘gepland’ als heel wat keertjes erna toen we er Echt voor wilden gaan..

Wilde namelijk ook in eerste instantie m’n natuurlijke cyclus afwachten, om te kijken hoe dat zou gaan.

En in ons geval bleek dat maar goed ook, want zo kwamen we er makkelijk achter dat het bij mij niet helemaal goed zat zoals het hoort en ik dus PCOS had/heb..

Het bericht zelf was een keiharde klap, maar toch ben ik blij dat we er zo vroeg achter kwamen, zodat er ook zo snel mogelijk ‘iets aan gedaan kon worden’.

Wat ik aan kan raden: blijf erover praten, ook al verschillen jullie meningen. En op zich is het best een goed idee om bij anderen te polsen hoe hun dat hebben aangepakt, en mag je aan de hand daarvan natuurlijk best je mening bijstellen ;)

Verder kan ik ook volledig in het standpunt van je vriend komen, hoor! Ik snap dat wel!! En eerlijk gezegd neigt dat ook wel een beetje wat ik misschien nog liever had gedaan ;)

Wat leuk dat jullie ook wat serieuzer beginnen te praten over jullie kinderwens! :) Hopelijk volgt er snel positief bericht! :)

Nog even een aanvulling: als wij eerder hadden geweten dat ik PCOS zou hebben, dan waren we hoogstwaarschijnlijk meteen de eerste keer er voor gegaan!

Felice
    Sleutelbeheerder
8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.