stijltang

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    eschre
    Sleutelbeheerder

Noa heeft een enorm dikke bos haar met pluizende krullen. Als ik er een heleboel conditioner en anti-pluis spul in doe zit het misschien een dag goed dry.gif Nu helpt het natuurlijk ook niet dat Noa voortdurend op de kop staat laugh.gif

Onlangs is ze begonnen met turnwedstrijden en het is een ramp om haar haren een beetje strak te krijgen. Dus zat ik te overwegen om een stijltang aan te schaffen. Voor die gelegenheden dan hè, al denk ik dat als Noa eenmaal recht haar heeft gezien, ze het elke dag wel wil!

Wie heeft er stijltang-advies voor mij? Wordt het haar er uiteindelijk nog pluiziger van en is het een afrader? Waar moet ik op letten bij aanschaf, wat is een goede?

Chantal
    Moderator

Volges mij moet je er iig voor zorgen dat je voor gebruik iets i het haar smeert wat het beschermt tegen de hitte van de tang

Pallas
    Bijdrager

oei, hier kan ik je niet mee helpen… Misschien heeft haar kapper goede tips?

smurfie
    Lid

Volges mij moet je er iig voor zorgen dat je voor gebruik iets i het haar smeert wat het beschermt tegen de hitte van de tang

Aanvulling hierop: kijk goed naar welke lak je koopt. Er zijn lakken die je niet kunt gebruiken als je daarna van plan bent om de stijltang eroverheen te doen. Het haar gaat daarvan fikken.

Idd. misschien ff advies bij een kapper vragen?

Ik gebruik zoiets niet, dus kan je niet helpen helaas.

Taaipoppetje
    Bijdrager

Ik smeer zelf mousse in mijn haar. De variant waar er hittebeschermend op staat. Niet heel dik maar gewoon zodat alles een beetje onder zit. Dan ga ik het stijlen. Dan bescherm je toch je haar. Ik heb zelf een philips, ben er wel tevreden mee. Je heb ook accessoires om te kunnen krullen. Maar volgens mij voldoet elke keramische plaat wel. als je het haar maar goed beschermt denk ik

Taaipoppetje
    Bijdrager

Esther ben je er al een beetje uit?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.