Stedentripje

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Pallas
    Bijdrager

In het voorjaar willen vriend en ik een stedentrip maken. Waarschijnlijk gaan we naar Edinburgh. Wie heeft daar ervaring mee? Nog andere tips?

ipi
    Lid

Van een heel andere orde:

Barcelona of Praag, leuke steden, met veel activiteit in de stad.

Berlijn is een stad waar ik zelf nog heel graag een keer naartoe wil.

Pallas
    Bijdrager

Barcelona en Berlijn zijn we al geweest, echte aanraders! Praag staat genoteerd :)

Felice
    Sleutelbeheerder

Venetie!! ga buiten het seizoen en geniet!

Pallas
    Bijdrager

Zijn we drie jaar geleden geweest, ook prachtig inderdaad!

Klaver
    Bijdrager

Dublin!! Ik ben er een paar keer geweest en het is echt een superstad. Er is heel veel te zien en te doen, heeft een oude historie, je kan er heerlijk winkelen en uit (eten) gaan :)

Taaipoppetje
    Bijdrager

Inderdaad Praag! Ben ik ook geweest: echt leuk en gezellig! Mooi stadje!

Fiene
    Bijdrager

Nog mooier dan Praag en minder toeristisch: Boedapest! Echt mega mooi!!!

Verdere aanraders:

-Salzburg (ben ik persoonlijk onwijs fan van, vergeet niet het geboortehuis van Mozart te bezoeken en de Mozart kogels te proeven)

-Brussel (en beperk je niet tot de bekende toeristische trekpleisters maar zoek bijvoorbeeld ook het zusje van manneke pis op)

-Parijs (erg cliche, maar zooooo mooi en romantisch)

-Keulen (gewoon omdat het leuk is)

Felice
    Sleutelbeheerder

vind ik ook toppers Fiene , met uitzondering van Salzburg, dat vin dik wat minder en erg klein. Munchen is ook een stad waar heel veel te zien is…

En wat prachtig is , maar waar helaas weinig goedkope vluchten heen gaan is Stockholm ( doe het in de winter )

colle
    Lid

Boedapest is inderdaad geweldig. De eerste keer dat mijn man me er mee naar toe nam was ik verliefd… Nu is het traditie dat als we op familiebezoek gaan we miniaal 1 dag naar Boedapest gaan en nog steeds heb ik niet alles gezien…

Fiene
    Bijdrager

Felice, Salzburg is idd niet heel groot maar toch heb ik nog nooit genoeg aan 1 dag gehad ;) Ik vind de historie die zo voelbaar is in Salzburg zo indrukwekkend….echt een magisch stadje

Felice
    Sleutelbeheerder

ik snap het wel hoor Fiene, we hebben allemaal wel zoń stad, die het helemaal is. Voor mij is het Venetie ( buiten het seizoen)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.