Sportschool

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Auteur
    Taaipoppetje
    Bijdrager

Wie van jullie is er ook lid van bij de sportschool?

Ik sinds eind januari en eerlijk gezegd bevalt het mij reuze goed. Nu ff een stopweekje ivm zeer oor.. maar ik ga ongeveer 3x per week.. manlief gaat 4x per week.. en we hebben een gezinspas.. dus we betalen echt een drol en drie knikkers per keer.

Ik was ff nieuwsgierig of er mede-fitness leden waren hier :)

smurfie
    Lid

Ben het al jaren niet meer, maar als ik lid ben dan doe ik het ook heel fanatiek!

Nog steeds van plan om binnenkort een zumba-dvd te kopen :)

Taaipoppetje
    Bijdrager

dat doe je goed.

Waarom ben je geen lid meer van de sportschool?

Fiene
    Bijdrager

Ik heb zo’n gruwelijke hekel aan fitness :blush:

Wel heb ik jaren aan step-aerobics gedaan samen met mijn zus en aquafitness (net ff wat intensiever dan aquajoggen maar volgens hetzelfde principe) en we zijn van plan dat binnenkort weer op te pakken ;)

Tijdens mijn natraject bij de Obesitas Kliniek moesten we ook steeds op die toestellen sporten nou pfffff ik kan er niet aan wennen hoor, vind er gewoon niets aan! Ben geloof ik meer van de teamsporten maar aerobics vind ik dan nog wel leuk ;)

Haha, Zumba is nu de trend geloof ik he? Wie kent nog Tae Bo? Dat heb ik ook nog gedaan een blauwe maandag :lol:

Taaipoppetje
    Bijdrager

ik hou dus ook niet van fitness.. maar doe zelf muziek op en dan zie en hoor ik niemand meer en doe ik mijn ding.

en wat mij motiveert is dat ik afval.. mij goed voel.. mijn man gaat nu elke dag voor of na zn werk omdat ook hij alleen maar resultaat ziet.. ja dat motiveert!

smurfie
    Lid

Altijd fijn om een goede motivatie te hebben, toch?!

Ik ben ooit begonnen met fitness en tai-bo.

Door een verhuizing daarmee gestopt. Na een tijd begon het toch weer te kriebelen en ben ik bodycombat (de nieuwe versie van tai-bo), bodybalance (combi van yoga, tai-chi en pilates) en bodyjam (een soort van voorloper van zumba) gaan doen.

Daar ben ik toen mee gestopt ook weer vanwege een verhuizing en in die tijd moest ik ook uren reizen voor m’n werk, dus had ik er ook geen tijd en vooral puf meer voor!

Sowieso heb ik sporten niet nodig (al kan het natuurlijk nooit kwaad ;)) en doe ik het omdat ik het leuk vind.

Op dit moment doe ik er niet zo veel aan, omdat ik ook voor m’n werk behoorlijk wat kilometers af leg op de fiets. Maar intensief dansen heb ik altijd al leuk gevonden, dus dat wil ik weer gaan oppakken.

Bodycombat/tai-bo vind ik nog het allerleukst, maar helaas hebben ze zoiets niet bij ons in de buurt.

Pallas
    Bijdrager

In de sportschool zal je me niet snel vinden. Ik vind bewegen heerlijk, maar met een hond kom ik al gauw aan die beweging. Daarnaast vind ik bewegen om het bewegen zonde van mijn tijd. Ik ga dan liever hardlopen (buiten, dan zie je nog eens wat) of lekker ergens met de hond wandelen.

Teamsporten trekken me ook wel, alleen past het niet in mijn ritme om me nu op vaste dagen in de week vast te leggen aan een team/sport.

Chantal
    Moderator

Ik heb ook een abbo op de sportschool :)

Ben een flink tijdje niet geweest, maar donderdag maar weer ns sportief gedaan.. morgen gaan we maar weer :lol: Moet weer ff in de goeie balans komen met sporten :P

Klaver
    Bijdrager

Op dit moment geen lidmaatschap op de sportschool maar ik ben jaren lid geweest en aan cardiofitness gedaan. Ik wil weer graag lid worden van de sportschool en dan het liefst een gezinspas zodat Ries er ook gebruik van kan maken en dan onbeperkt zodat we meerdere keren per week kunnen. Het is zo’n beetje de enige sport die ik kan doen met die onregelmatige diensten van Ries.

Taaipoppetje
    Bijdrager

Op dit moment geen lidmaatschap op de sportschool maar ik ben jaren lid geweest en aan cardiofitness gedaan. Ik wil weer graag lid worden van de sportschool en dan het liefst een gezinspas zodat Ries er ook gebruik van kan maken en dan onbeperkt zodat we meerdere keren per week kunnen. Het is zo’n beetje de enige sport die ik kan doen met die onregelmatige diensten van Ries.

mijn man werkt ook onregelmatig (behalve nachtdienst dan dat hebben ze niet maar zeg maar van 7:00 tot 22:00 zijn de werktijden.. en inderdaad dan is zo een sportschool ideaal.. gaan en staan wanneer je wilt. wij hebben zo een gezinspas.. en als je er echt gebruik van maakt met zn twee dan kost het echt een drol en drie knikkers!

smurfie
    Lid

Mogen de kids (vanaf een bepaalde leeftijd) ook op die pas, Nikki?

Of is het wel echt een sportschool voor volwassenen?

Chantal
    Moderator

Zooo vanochtend weer geweest :)

Nu weer gaan volhoude :)

Taaipoppetje
    Bijdrager

smurfie. volgens mij mag je vanaf 12 jaar of 14 jaar op die pas geloof ik..

Chantal
    Moderator

Nikki, jij gebruikt toch ook start to run?

Welke versie heb jij daarvan? khad er eentje gedownload maar die valt steeds uit.. Is ook niet die met evy.. Die jij volgens mij hebt?

Taaipoppetje
    Bijdrager

Ik heb start to run met evy inderdaad, werkt prima

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.