sneeuw!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    mimroos
    Lid

Sneeuwt het bij jullie ook zo?

Hoe gingen jullie vandaag naar school?

Ben je blij dat het sneeuwt?

Hoe krijg jij alle natte spullen weer snel droog?

Hier in Gouda is alles wit. Om 5.00 regende het nog en nu ligt er een paar centimeter.

Wij gingen lopen naar school, met Jonathan op de slee.

Ik vind het best leuk, maar morgen mag het wel weer weg zijn. Vandaag hoef ik toch helemaal niks, behalve die tochtjes naar school. Timo zeurt dat het koud en nat is, maar Jonathan speelt al een hele tijd buiten.

En wie de gouden tip heeft om alle handschoenen weer snel droog te hebben: ik hoor het graag!

Chantal
    Moderator

Hier ook een aardige laag sneeuw..

Wij hoeven vandaag gelukkig niks :) En mn meisje is er nog te klein voor hihi :)

Om alle handschoenen snel droog t krijgen misschien op de verwarming leggen?

Daisy
    Lid

Hier is gister een berg gevallen, en vandaag wacht ik nogsteeds op die 20 voorspelde centimeters!

Heerlijk dit.. ik baalde als een stekker dat ik moest werken gisteren, ik had veel meer zin om buiten te zijn!

Taaipoppetje
    Bijdrager

Hier ook sneeuw! En glad ook.. ik was net met de fiets.. en als ik de tuin in wil moet ik bochtje om en iets omhoog en dan merk je dat het ook glad is. Kids ingepakt en op de fiets naar school.. het is niet anders.. maar de verwarming in de badkamer staat aan en daar hangen we natte dingen aan. Schoenen staan hier ook in de badkamer..

Straks weer heen om Milene op te halen.. ik vind het wel mooi hoor de sneeuw, maar toch wel erg eng.. ik ben al zo een kneus die wel eens valt..

Carool
    Lid

Hier allemaal van die vieze drek! Blehhh

Klaver
    Bijdrager

Ja, hier ook sneeuw vanmorgen. Ik ging lopend naar school met de kids, was toch de beste optie. Uit school met de auto omdat ik daarvoor nog boodschappen had gedaan :) Het is nu inmiddels een vieze drek buiten, binnen bij de achterdeur hebben we een grote handdoek liggen zodat we daar op kunnen gaan staan als we achterom binnen komen. Bij de voordeur ligt een hele grote mat, dus daar is het wat makkelijker om je natte zooi neer te leggen/hangen.

smurfie
    Lid

De sneeuw was hier ’s nachts gevallen. Gister moesten we 2x ergens heen met de auto. Voor het eerst winterbanden dit jaar, het reageert goed :)

Maar eerlijk gezegd was ik gister banger in de auto dan ik straks zal zijn. Straks kan ik tenminste zelf rijden en hoef ik niet naast m’n vriend te zitten ;)

Klaver
    Bijdrager

Hier heeft het niet meer gesneeuwd, alles wat er nog ligt is nog van (eer)gisteren. Ben vanmiddag nog met de auto weg geweest en hier achter in de wijk moet je wel even oppassen, daar is het glad omdat er niet gestrooid wordt. Op de hoofdwegen is het prima rijden :)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.