Sint Maarten

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    smurfie
    Lid

Lopen alle moeders van het forum zelf mee morgen met Sint Maarten? Of zijn er ook vaders die mee gaan?

En wat hebben jullie voor leuke lampion gemaakt?

Taaipoppetje
    Bijdrager

Wij gaan allebei met de kids. Onze uitdeelzakjes word uitgedeeld door de buurvrouw.. dus als ze bij buuf komen krijgen ze ook ons dingetje mee, wij zijn er namelijk niet :P

Lucas heeft op kvd een spinnenweb gemaakt met een spin eraan :)

Milene heeft op school een uil gemaakt :blij:

Klaver
    Bijdrager

Hier wordt niets aan Sint Maarten gedaan volgens mij :unsure:

Chantal
    Moderator

Hier wordt ook niet aan sintmaarten gedaan…

Felice
    Sleutelbeheerder

in het stadje waar ik getogen ben deden ze nik saan sint Maarten. ALs kind vond ik dat altijd heel jammer. want het leek me reuze leuk. En wara ik nu woon bestaat Sint Maarten ook niet. Wij hebben hier gewoon pech…

Volgens mij is het echt iets voor Noord-Holland

envy gaat altijd naar duitsland op 10 november met mijn vriendin en zoontje. daar geven ze niet 1 ding maar zakjes met drinken en heel veel lekkers of grote repen milka en grote zakken haribo. dus eigenlijk is ze al voorzien. maar maandag lopen we hier nog even door het centrum en de huizen eromheen. maar wat je in nederland oploopt in 2 uur loop je in duitsland in een half uur op. maar goed ik vind het zelf ook leuk even te lopen :D

paula
    Bijdrager

Wij lopen dit jaar voor het eerst niet maar gaan zodirect naar de film Mees Kees en daarna naar de Mac.

Wel heb ik een grote mand met zakjes chips voor de deur staan met aan de deur een brief met de tekst:

Jullie zingen een mooi liedje voor ons huis, maar helaas zijn wij niet thuis. Er ligt voor iedereen 1 zakje chips klaar Kies maar uit het is niet raar. 1 zakje per persoon, dat is toch zat! Dan ligt er voor de volgende groep kindertjes ook nog wat. Is de mand leeg dan is dat zuur, loop dan snel door naar de volgende buur!

paula
    Bijdrager

alles schoon op!

post-1055-099988000 1352665024_thumb.jpg

smurfie
    Lid

Goed idee, Paula. Zo hebben jouw kinderen tenminste ook nog een feestje! :)

Hebben jullie het rijm zelf bedacht?

Ik moest gister werken met Sint Maarten. We hebben van 17.15 tot 19 uur in de hal gestaan en hebben 60 kinderen langs gehad!

Na die tijd heb ik er nog zeker 8 gezien, die piesten helaas naast de boot.

Het lijken er elk jaar wel meer te worden, maar dat is op zich ook niet zo gek.

Dit jaar hadden we zo’n 35 bewoners die allemaal bij elkaar in de hal zaten.

Voor die kinderen natuurlijk een groot festijn: een paar keer een liedje zingen en je hebt zo 35 snoepjes binnen!

Overigens is het maar goed dat de kindertjes niet door hadden welke bewoners dement waren en welke niet.. want ik had een paar oudjes die doodleuk 3 snoepjes aan 1 kind gaven :lol:

Wel jammer dat ze het niet overal vieren, voor de kinderen is het zeker een leuk feest!

De mooiste lampion vond ik een soort chinese lampion.

En het leukste liedje gaven 3 jochies ten gehore. Die hadden ze zelf bedacht op ‘heb je even voor mij’ van Fransie Bauer.

Pallas
    Bijdrager

En het leukste liedje gaven 3 jochies ten gehore. Die hadden ze zelf bedacht op ‘heb je even voor mij’ van Fransie Bauer.

:joepie: “Heb je eten voor mij” B)

Oh dat is leuk zeg!!!

smurfie
    Lid

Jaaa.. was echt TE leuk :) Jammer genoeg staat het niet op film.

Ik zag trouwens dat een kennis van mij in Friesland ook had gelopen met haar dochtertje. Dus het is blijkbaar niet iets typisch Noord-Hollands!

Daisy
    Lid

Ik dacht dat het iets typisch noordelijks was smurfie hahaha!

Wij lopen hier ook gewoon sintmaarten iniedergeval. Yara had eerst de hele dag verjaardag gevierd, en daarna nog lopen, maar we hebben het kort gehouden, een uurtje/anderhalf.

Taaipoppetje
    Bijdrager

envy gaat altijd naar duitsland op 10 november met mijn vriendin en zoontje. daar geven ze niet 1 ding maar zakjes met drinken en heel veel lekkers of grote repen milka en grote zakken haribo. dus eigenlijk is ze al voorzien. maar maandag lopen we hier nog even door het centrum en de huizen eromheen. maar wat je in nederland oploopt in 2 uur loop je in duitsland in een half uur op. maar goed ik vind het zelf ook leuk even te lopen :D

Oh echt? Jemig wat leuk!!! :lol:

Ik dacht dat het iets typisch noordelijks was smurfie hahaha!

Wij lopen hier ook gewoon sintmaarten iniedergeval. Yara had eerst de hele dag verjaardag gevierd, en daarna nog lopen, maar we hebben het kort gehouden, een uurtje/anderhalf.

Ja noordelijks.. niet perse alleen noord holland..

Wij hebben een uurtje gelopen Daisy, toen was lucas het zat en ik ook :lol:

We zijn naar het bejaardentehuis geweest en die mensen zijn gemeen joh!

Lucas en Milene gingen samen.. en ze vonden lucas allemaal zo schattig en zo lief.. wat een mooie ogen etc etc.

Dus ze propten zijn rugzak vol met van alles.. en Milene? die mocht er 1 en dat werd ook duidelijk tegen haar gezegd: ‘eentje maar he!!’ en lucas riepen ze elke keer terug en dan kreeg ie weer een volle hand in zn tas gestopt. lekker eerlijk..

smurfie
    Lid

Had ’t verkeerd gelezen/begrepen misschien :)

Echt, Nikki.. wat een stelletje draken daar :o was er geen begeleiding aanwezig om het een beetje in goede banen te leiden?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.