September 2010 Uitgerekend

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Auteur
    patty
    Lid

zijn er al meer vrouwen die uitgerekend zijn in september?

ik ben ongeveer 7 september uitgerekend.

Amxxx
    Lid

ik ben een juli mama maar er zullen vast nog september mamas komen …

Fiene
    Bijdrager

ik ben 11 augustus uitgerekend :D dus we komen al dichter in de buurt ;)

eschre
    Sleutelbeheerder

ik ben 11 augustus uitgerekend :D dus we komen al dichter in de buurt ;)

Hoe was je echo? Of was die niet gisteren :unsure:

Fiene
    Bijdrager

Hoe was je echo? Of was die niet gisteren :unsure:

jawel, de echo was super :blij: ik bleek iets minder ver dan verwacht maar dat mag de pret niet drukken, ivm de stressfactor ga ik lekker veel echo’s krijgen :joepie:

eschre
    Sleutelbeheerder

ivm de stressfactor ga ik lekker veel echo’s krijgen :joepie:

Dat is altijd aardig :blij: fijn dat het goed was! Hoever ben je nu volgens de echo?

wonder
    Lid

jawel, de echo was super :blij: ik bleek iets minder ver dan verwacht maar dat mag de pret niet drukken, ivm de stressfactor ga ik lekker veel echo’s krijgen :joepie:

Wat fijn dat alles goed was MArtine!

Nu lekker genieten van je wondertje in je buik!

Fiene
    Bijdrager

Dat is altijd aardig :blij: fijn dat het goed was! Hoever ben je nu volgens de echo?

9 weken vandaag, dus dat is 1 week en 1 dag minder, maar ik heb dat bij alle zwangerschappen aan het begin gehad ;) later halen ze het ruimschoots weer in…..

Wat fijn dat alles goed was MArtine!

Nu lekker genieten van je wondertje in je buik!

echt wel…..het is heel gek maar mijn misselijkheid is al een stuk minder sinds gister (zouden het dan toch de spanningen geweest zijn? )

de vk zei ook uit zichzelf dat ik dit keer niet over tijd ga lopen (omdat we dan in de buurt komen van Rik zijn verjaardag) :joepie: haar woorden: we gaan ervoor zorgen dat je al weer flink op de been bent met Rik zijn verjaardag zodat je met baby in je armen Rik zijn verjaardag kunt herdenken op de begraafplaats :blij: (waar een mens al niet blij van kan worden zeg)

Daisy
    Lid

9 weken vandaag, dus dat is 1 week en 1 dag minder, maar ik heb dat bij alle zwangerschappen aan het begin gehad ;) later halen ze het ruimschoots weer in…..

echt wel…..het is heel gek maar mijn misselijkheid is al een stuk minder sinds gister (zouden het dan toch de spanningen geweest zijn? )

de vk zei ook uit zichzelf dat ik dit keer niet over tijd ga lopen (omdat we dan in de buurt komen van Rik zijn verjaardag) :joepie: haar woorden: we gaan ervoor zorgen dat je al weer flink op de been bent met Rik zijn verjaardag zodat je met baby in je armen Rik zijn verjaardag kunt herdenken op de begraafplaats :blij: (waar een mens al niet blij van kan worden zeg)

Dat is lief van de Vk, dat blijkt uit veel empathie vanuit haar/zijn kant!

Coni
    Lid

Hallo dames ik kom er ook gezellig bij … ik ben een wat “oudere” moeder die met haar “2e leg” bezig is … uit mijn eerste huwelijk heb ik 7 kinderen mogen krijgen en de jongste van 9 woont bij mij en mijn huidige man in huis, mijn oudste dochter is 22 en woont samen, mijn zonen van 20 en 18 jaar wonen bij hun vader en mijn 3 jongste dochters van 16, 13 en 11 jaar zitten in een pleeggezin dit is een lang en ellendig verhaal en niet van toepassing op dit forum … van mijn huidige man heb ik begin 2007 een mk met 11 weken gekregen en in mei 2008 hebben we de zwangerschap af gebroken omdat ons dochtertje Nikkie* geen niertjes en geen blaasje had en dat is een afwijking die niet met het leven verenigbaar is en om haar en ons verder lijden te besparen hebben we de zwangerschap afgebroken en is zij met 20 weken en 2 dagen geboren en is zij nog ruim 3 uur bij ons geweest voordat zij voorgoed bij ons is weggegaan. Deze ervaring heeft een diepe impact op ons gehad mijn man heeft helemaal geen kinderen en die zag nu zijn kindje geboren worden en heeft het na ruim 3 uur weer moeten laten gaan … hoe hard kan het leven zijn. Gezien mijn leeftijd ( 42 jaar ) konden we niet te lang wachten op een nieuwe zwangerschap en na bijna 1 jaar zelf oefenen zijn we in de mmm beland in Utrecht wilde ze ons niet helpen omdat ik te weinig follikels zou hebben en in Amsterdam was ik al te oud. Toen ben ik via een forum bij stichting Geertgen terecht gekomen en daar werd mij gelijk IUI aangeboden en dat hebben we met beide handen aangegrepen … en nu na de 6e IUI behandeling ben ik dan eindelijk zwanger … tis voor mij nu een hele spannende tijd voor mij zijn het nu niet de eerste 13 weken die erg belangrijk zijn maar ook de 20 weken echo want dat heeft ons bij Nikkie* toen onheil gebracht … maar we blijven positief en gaan ervan uit dat het allemaal goed zal gaan … ik ben nu 2 september uitgerekent en krijg 15 januari mijn eerste echo ….

gr. Nicole

loes
    Lid

Hoi Coni,

Welkom op ons forum en nog belangrijker: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik hoop voor je dat je een fijne zwangerschap zult gaan hebben en dat je met 20 weken een hele goede echo gaat krijgen!!

Bijzonder hoor, zo’n groot gezin :)

Liefs, loes

wonder
    Lid

Coni welkom

Wat een ellende hebben jullie moeten meemaken!

Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik wens je een moie zwangerschap toe en een mooie echo straks

Martica
    Lid

Coni welkom op het forum! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Inderdaad speciaal om zoveel kinderen te mogen krijgen. :)

l1tje
    Lid

We waren nog geen maand bezig voor een 2de dus nogal onverwacht….

ik ben rond 18 september uitgerekend als alles goed blijft gaan.

wonder
    Lid

Das flot meid, maar beter zo…

Van harte gefeliciteerd en ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.