Schermnaam / Gebruikersnaam

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Marcel
    Lid

Wanneer je registreert, dan registreer je een gebruikersnaam. Wanneer je de eerste keer op het forum van babycentrum.com of kinderforum.nu inlogd, dan moet je daar een schermnaam opgeven. De schermnaam is de naam die zichtbaar is voor de gebruikers op het forum.

Aanbevolen wordt om schermnaam en gebruikersnaam hetzelfde te houden.

Attachments:

Jolan
    Lid

Hoi hoi,

Het scheelde maar weinig of ik had een baksteen door dat scherm heengegooid :angry:

Het begon al bij het “opnieuw” registreren, ik vul alles braaf in met alles wat ik op het oude forum gebruikte (wel zo makkelijk!!!) Geeft ‘ie aan: u gebruikt een (gedeelte van een) woord dat niet is toegestaan, had handig geweest om te kunnen zien welk woord dat dan was!!!!

Ook mijn oude gebruikersnaam kon ik niet gebruiken (mamajo) ik heb gekeken bij de leden maar zie nog geen mamajo staan, kun jij dit nog voor me veranderen?!?!?!

Sta nu ingelogd als Jolan, maar wil toch weer mamajo zijn :rolleyes:

Nogmaals ik had de moed al bijna opgegeven :huilen001::angry::huilen001::angry:

(ondanks dat het niet lukte, m’n complimenten hoor!!!)

Attachments:

Dromer
    Lid

Hoi hoi,

Ik ben nog niet zo lang hier, maar ik zie bij iedereen dat ze hun humeur en alles in kunnen vullen. Ik heb dat ook geprobeert maar bij mij lukt het niet. Bij mijn profiel staan wel die vragen, maar die kan ik niet invullen.

Moet je daarvoor betalen of doe ik iets niet goed.

Dromer

Als je boven in je scherm naar instellingen gaat en naar bewerk je profiel kan je daar je gegevens aanpassen.

Je moet dit wel bevestigen door op wijzig profiel aan te klikken.

Mocht het niet lukken moet je maar even een pb-tje sturen.

Dromer
    Lid

Hoi hoi

Ik heb nog een keer gekeken, maar ik kan niks kiezen. De bovenste instellingen aan de linkse kan ik wel wijzigen, maar wat daaronder staat kan ik niet wijzigen.

En wat is een PB? Ik ken al die dingen nog niet, ben nog nieuw :)

Dromer
    Lid

Dank je wel het is gelukt!!!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.