samen met schoonzus uitgerekend op 28 augustus 2007

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    martine
    Lid

Vorige week hebben wij bekend gemaakt ik in verwachting ben. Dezelfde dag maakte mijn schoonzusje ook bekend dat zij een kindje verwachten, en zij is precies dezelfde datum uitgerekend als ik!!!! Wat een toeval h?, ongelovelijk gewoon! Bij hun is het de eerste en bij ons de tweede. We waren op dezelfde dag naar dezelfde verloskundige, ik ’s morgens en zij ’s middags, we hadden elkaar wel tegen kunnen komen!

Leuk nieuws dus allemaal!!!

lieke
    Lid

gefeliciteerd met je zwangerschap en voor je schoonzusje natuurlijk ook, wel heel erg toevallig dat jullie allebei op dezelfde datum uitgerekend zijn, zal een drukke tijd worden voor je ouders maar wel heel leuk.

mem25
    Lid

Gefeliciteerd met je zwangeschap meid

Wat leuk samen zwanger zijn dubbel zoveel plezier enz…

Gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan

wat leuk zeg gefeliciteerd met jullie zwangerschap

lianda
    Lid

dat is inderdaad heel erg leuk zeg!

en wat toevallig!

ik ben zeer benieuwd wie er als eerste bevalt hoor.

mijn schoonzusje is 30-8 uitgerekend en wij zijn nog bezig voor een derde kindje.

geniet lekker van je zwangerschap

:34: Wat leuk gefeliciteerd voor allebei natuurlijk.

Dubbel veel plezier!!

Groetjes saskia Trotse mama van Jaimy en Nancy

Youri
    Lid

Gefeliciteerd ook voor je schoonzusje :D

Ik was tegelijk met me nichtje uitgerekend op 7 November

Youri m’n zoontje is op 3 November geboren en Steff het zoontje van me nicht op 13 November :P

martine
    Lid

Ik was tegelijk met me nichtje uitgerekend op 7 November

Youri m’n zoontje is op 3 November geboren en Steff het zoontje van me nicht op 13 November :P

Ik hoop dat er bij ons ook wat tijd tussen zit, met z’n tweetjes op 1 dag jarig is niet zo leuk!

Klaver
    Bijdrager

Wat leuk zeg!! Gefeliciteerd!!

Youri
    Lid

Ik hoop dat er bij ons ook wat tijd tussen zit, met z’n tweetjes op 1 dag jarig is niet zo leuk!

Nee dat vond ik inderdaad ook :P

Maar m’n tante heeft 2 zoontjes die precies op de zelfde dag jarig zijn zit alleen 1 jaar tussen :P

Dubbel gefeliciteerd voor jou en je schoonzus. :)

Leuk en zeker toevallig.

Jess
    Lid

Wat leuk !. Lekker samen genieten en kletsen over jullie zwangerschap.

martine
    Lid

zo, dat is een tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen. Ondertussen zijn we verhuisd, en wonen we heerlijk in de ” bewoonde wereld” (hiervoor woonden wij nl op een industrieterrein).

M’n schoonzusje met wie ik gelijk was uitgerekend is intussen bevallen van een zoontje Bodhi.En ik wacht nu maar af….. ik was de 28e uitgerekend. Mijn zoontje Dean kwam na 40 weken en 6 dagen, dus nr 2 zal ook wel even op zich laten wachten. Ik voel me goed, maar heb wel veel last van harde buiken, vooral ’s avonds.

Sinds gisteren zijn we weer op het internet aangesloten, heerlijk hoor!

Dean kijkt ook erg uit naar zijn broertje of zusje, en vraagt steeds wanneer de baby nu komt, tja… ik weet het ook niet.

Ondertussen hoor ik nu ook niet meer bij de augustus mama’s, maar ben ik september mama geworden. Wie had dat gedacht

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.