reuzenknikkers

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Auteur
    eschre
    Sleutelbeheerder

Ik zag net deze op pinterest, leuk nu het vriest!

Vul ballonnen met water en kleurstof en leg ze buiten. Als ze bevroren zijn knip je de ballon eraf en je hebt reuzenknikkers!

post-39-005407200 1358856784_thumb.jpg

smurfie
    Lid

Wat ziet dat er bijzonder mooi uit!

En zo simpel! Je weet, ik hou ervan ;)

Maar waar koop je die kleurstof??

Fiene
    Bijdrager

gewoon in de supermarkt Smurfie ;) Ik had het er op FB al over met Eschre en Felice…ik had ze ook gespot op Pinterest en inmiddels liggen ze hier buiten….als ze gelukt zijn dan breng ik ze morgen op de slee naar Rik. Want ik weet precies waar ze voor gebruikt gaan worden als ik ze hier in de tuin laat liggen :hmmz:

eschre
    Sleutelbeheerder

gewoon in de supermarkt Smurfie ;) Ik had het er op FB al over met Eschre en Felice…ik had ze ook gespot op Pinterest en inmiddels liggen ze hier buiten….als ze gelukt zijn dan breng ik ze morgen op de slee naar Rik. Want ik weet precies waar ze voor gebruikt gaan worden als ik ze hier in de tuin laat liggen :hmmz:

O volgens mij zouden die prachtig zijn voor bij Rik.

Ik heb ooit lang geleden een keer levensmiddelenkleurstof bij Intratuin gehaald, dat had ik nog staan. Er liggen een rode, een gele en een groene buiten happy.gif

Fiene
    Bijdrager

hier 2 groene, 2 blauwe en 1 rode/roze

Ik zie nu dus precies voor me wat er mee gebeurd als je ze in de tuin laat liggen hahaha.

Fiene
    Bijdrager

Ik zie nu dus precies voor me wat er mee gebeurd als je ze in de tuin laat liggen hahaha.

;)

Nijna
    Bijdrager

Hier liggen een blauwe en een rode (zal wel roze worden) buiten in de kou. Ben zo benieuwd of ze een beetje mooi worden :blij:

eschre
    Sleutelbeheerder

Heb jij ze er al uitgehaald Fiene? Ik nog niet omdat de meiden erbij willen zijn. Nijna adviseerde me wel om plastic handschoenen aan te doen, haar handen waren rood met blauw…maar ze zijn wel leuk geworden! Waar blijft de foto Nijna?

Fiene
    Bijdrager

Mijn handen waren ook alle kleuren, ik had vanmorgen foto’s willen maken maar ze waren kapot gebarsten :( mss toch handig geweest als ik ze wat langer had laten zitten….nu maar hopen dus dat het snel weer eens gaat vriezen :closedeyes:

ipi
    Lid

Hier is vanochtend de eerste gebarsten. De andere liggen er nog. Mijn handen waren wel blauw geworden bij het maken. Niet eraf te boenen met zeep of terpentine. Maar de volgende ochtend waren ze spontaan weer schoon.

Nijna
    Bijdrager

Ik moet de foto’s eerst wat kleiner zien te krijgen en dat lukt niet op deze computer. En je verjaardag is niet echt de dag om daar achteraan te gaan :closedeyes: Doe mijn best ze vandaag te plaatsen.

Taaipoppetje
    Bijdrager

dames, wat leuk!! ik ben benieuwd naar jullie resultaten!

Chantal
    Moderator

Ben benieuwd hoe ze er uit zijn gaan zien :blij:

eschre
    Sleutelbeheerder

Ik heb ze er vanmorgen uitgehaald. Ze zijn niet echt rond laugh.gif wel grappig, de kleurstof is bij de rode en de groene naar 1 kant gegaan, de gele is veel egaler van kleur.

post-39-066065700 1359103288_thumb.jpg

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.