restjes over

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

op de site heb ik een artikel gepubliceerd over het bewaren van restjes. doe ik zelf al jaren! en echt het scheelt een hoop geld. soms als ik de vreezer wil ontdooien, en ik alleen nog maar kleine pakjes met restjes heb zet ik die allemaal teglijk op tafel en roep TAPAS!!

heb j enog meer invreis tips dan deze ? voeg ze eraan toe en ik zet ze op de site

https://www.babyenkind.nl/over-opvoeden-en-meer/jij-als-ouder/zuinig-zijn-met-eten/

Chantal
    Moderator

Haha geen tips voor nu…

Maar jou uitspraak van je tapas vind ik wel geinig hihi :)

ipi
    Lid

Ik vind de tip om een babymaaltijd in een ijsblokjesbak in te vriezen altijd een goede tip.

Verder nooit opnieuw invriezen wat uit de vriezer is gekomen en al ontdooit was.

Pallas
    Bijdrager

ik neem kleine restjes soms mee in een bakje, als lunch!

Klaver
    Bijdrager

Hier belanden de restjes gewoon in de kliko :D

Taaipoppetje
    Bijdrager

Hier belanden de restjes gewoon in de kliko :D

hangt er vanaf hoeveel je over hebt maar dat vind ik zonde. Als er nog 2 happen over zijn dan kan het wat mij betreft weg maar als ik nog een portie over heb dan vries ik het in. Of ik verwerk het een dag later in de maaltijd. Beetje creatief wezen..

Vaak vries ik het in want als manlief en ik wat pittigs willen eten dan hebben de kids een restje uit de vriezer.

Hier gaan restjes bijna altijd de vriezer in. Vaak in porties voor 1 persoon, want als ik alleen hben, heb ik nooit zin om te koken. Als er dan geen restjes in de vriezer zitten, eet ik dus gewoon niets (en ’s avonds sneuvelt dan die zak chips… :blush: )

Voor de kinderen vries ik ook restjes in, voor het geval dat ik eens iets wil eten dat te heet is. ;)

smurfie
    Lid

Salades eet ik meestal de volgende dag als lunch.

Niet-verwaarloosbare restjes vries ik in en gebruik ik vaak als allegaartje bij bijv. couscous.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.